Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (616)
Beoordelingen filteren
616 resultaten
Waardering van reizigers
203
265
102
34
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
203
265
102
34
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 616 beoordelingen
Beoordeeld op 3 juli 2017

Hotel met mooie ligging: van balkon uitzicht op de Chobe. Nette kamers, waarbij als service op de badkamer ook insect-repellent aanwezig is.
Een bootcruise gedaan en een drietal safari's.
Service prima, eten in buffet vorm en overdadig.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 795jannyk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cresta_Hotels_Group, Manager van Cresta Mowana Safari Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Janny K.

Greetings from Cresta Mowana Safari Resort & Spa on the banks of the Chobe river.
Thank you for staying with us. We were honored to have you as our guests.

We look forward to welcoming you back.

Kind regards

John Gray, General Manager, Cresta Mowana Safari Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 februari 2017

Wij hadden dit hotel via Expedia geboekt, het hotel op zich is best wel de moeite, het heeft een prachtig uitzicht en de kamers zijn netjes en ruim. Het eten is buffet dus je bent een zeur als je niets vindt dat lekker is. Filip de kelner van het restaurant was een schat, hij bezorgde mij batterijtjes voor mijn camera
In het laagseizoen worden de gasten echter niet zo verwend zo was bv. het souvenirswinkeltje al verschillende dagen gesloten wegens inventaris, de poolbar was gesloten omdat er te weinig mensen aan het zwembad waren. Soms komt er dan wel iemand van het restaurant langs om je iets te drinken te geven. Maar de volgende dag stonden onze lege glazen nog op dezelfde plaats.
Je moet ook opletten met het boeken van gamedrives. De koers van de dollar is de laatste tijd omhoog gegaan maar dat hadden zij nog niet aangepast nu stond de koers 9.4 maar zij rekenden nog tussen 6-7 niet zo klantvriendelijk.
echt een negatief punt is dat je geen restitutie terug krijgt. Wij hadden eerst 3 nachten geboekt en later nog eentje extra (dit hadden wij beter niet gedaan) door omstandigheden moesten wij na 2 dagen al vertrekken en wij kregen de betaalde nachten niet terug omdat wij een pakket zouden geboekt hebben dit klopte echter niet want voor de 4de nacht moesten wij zelfs meer betalen dan voor de eerste 3.Na het inschakelen van Expedia kregen wij echter de melding dat het hotel niet akkoord ging en hiermee was de kous af. Ik raad dus iedereen die hier wil logeren aan (zeker in het laagseizoen want dan zijn er meer dan kamers over) boek 1 of max 2 nachten en bekijk dan zelf hoelang je wil en kan blijven. Zij zullen met wat graagte je kamer verlengen aan dezelfde prijs (ondervonden in Mozambique). Maar als je vroeger vertrekt ben je alles kwijt. Volgens Expedia zou dit ergens in de kleine lettertjes gestaan hebben maar wij konden dit alleszins niet vinden anders hadden wij zeker die ene nacht al niet bijgereserveerd vooraf. Een gewaarschuwd man....Conclusie het hotel is prima, de bediening zou (buiten Filip van het restaurant) iets beter kunnen in het "laagseizoen"
De gamedrives waren dik in orde maar best betalen in plaatselijke Pulla want anders zou je wel eens bedrogen kunnen worden.

  • Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Miek1921
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cresta_Hotels_Group, Manager van Cresta Mowana Safari Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017
Google-vertaling

Dear Miek1921

Greetings from Cresta Mowana Safari Resort & Spa.

We were honoured to have you as our guest. We are sorry about the glitches you experienced with the reservation made through one of our partners. Special packages booked in advance are at lower rates than reservations made just before stay. We apologise that this was not explained in detail in the terms and conditions. Thank you for pointing out areas needing improvement in our operations. We are working on these.

Once again, thank you for making the time to share your feedback.

Kind regards

John Gray, General Manager, Cresta Mowana Safari Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 december 2014

Dit hotel is zeer mooi gelegen aan de oevers van de Chobe rivier. De riviertochten zijn absoluut de moeite!
Bij zonsondergang een drankje in de bar met uitzicht op de rivier, de natuur, de activiteit van de dieren...prachtig.
De kamers vonden wij ok, toch al wat verouderd. De maaltijden, buffetvorm, keuze genoeg. Ook de service in het restaurant was in orde.
Het personeel aan het onthaal, receptie vonden wij minder vriendelijk en niet echt behulpzaam. Wifi is zeer slecht! Vergeet de wifi en geniet van de natuur.

  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank vicky w
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cresta_Hotels_Group, Manager van Cresta Mowana Safari Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for your recent feedback on TripAdvisor regarding your stay at Cresta Mowana Safari Resort & Spa.

We are delighted that you enjoyed our unique location on the banks of the Chobe River. We value feedback on areas needing improvement from our valued guests like you. We would like to apologize for the areas where we did not meet your expectations including glitches with our wifi connection. We would like to reassure you that in 2015 we will be upgrading our Wifi connectivity which will improve the current set up. Staff coaching and retraining is being undertaken at our front desk to address service levels.

We look forward to welcoming you back


Yours sincerely,


Mr. John Gray, General Manager, Cresta Mowana Safari Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 november 2014

Prachtig hotel gelegen aan de oevers van de Chobe rivier en gebouwd rond een 800 jarige bilboa . Volledig opgetrokken in safari stijl. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers beschikken over alle comfort. Het restaurant in buffetvorm bezit voldoende kwalitatieve en kwantitatieve keuze. Excursies (game-drive, boot cruise,...) kan je ter plaatse boeken en vertrekken ook van hieruit.

  • Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank JMfromBelgium
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cresta_Hotels_Group, Manager van Cresta Mowana Safari Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2014
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for your post on TripAdvisor regarding your stay at Cresta Mowana Safari Resort & Spa.

We are pleased that you enjoyed your stay with us and found our Resort to be beautiful with all the comforts as well as friendly staff. It was our pleasure to have you as our guest.

We look forward to welcoming you back to Cresta Mowana Safari Resort & Spa in the near future.


Yours sincerely,



John Gray, General Manager, Cresta Mowana Safari Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 31 juli 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cresta_Hotels_Group, Manager van Cresta Mowana Safari Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken