26 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier 4 nachten geslapen, 3x met een gamedrive en eenmaal met een boot de rivier op geweest.
Fantastisch. We werden om 5.15 gewekt, 5.30 ontbijt en om 6.00 gingen we op weg.
Het geheel werd door locale vrouwen gerund, alleen de gidsen waren mannen. Schoon, heerlijk gegeten en al we weer thuis kwamen werden we met gezang ontvangen.

Verbleef: mei 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie lodge, leuke ingerichte huisjes, alles is er aanwezig, rustig en mooi gelegen. Naast de safari in ochtend en vroege avond is er ook nog een mogelijkheid om de plaatselijke school of dorp te bezoeken. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk. Zelfs 4 items per persoon worden hier gratis gewassen .
De moeite waard vr een toffe safari en de luxe er om heen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Service met een glimlach meldt men en dat wordt meer dan waar gemaakt. Alles, verblijf, Kamers, maaltijden en safari; perfect geregeld. Wij verbleven in een treetop chalet. Beter kan niet.
Chapeau voor de goede hospitality.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
18 juni 2017 beoordeeld

De gamedrives waren mooi: ontelbaar veel hippo's, olifanten, apen, en zelfs 2 x een luipaard gezien, Prima gids, ook een dagdeel gevaren op de rivier Chobe: 30 olifanten zien badderen. Met de gamedrive een kudde buffels: wel 200. De sfeer was super, de damse deden ook op een avond een prachtige Afrikaanse dans met ons, inclusief zang erbij. Wij zijn zeer tevreden, deze lodge is een aanrader: MOOI huisjes, Heerlijk eten, Goed gebied, Kundige gids, zwembadje, mooi uitzicht...geweldig!!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 maart 2017 beoordeeld

Fijne plek om te verblijven.
Het eten is prima en de accomodaties zijn netjes en voorzien van alle gemakken.
De safari's zijn prima zowel als met de jeep als met de boot.
Onze gids Lucky was 1 van de beste die je je kunt wensen met veel verstand van zaken.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner