Beoordeeld op 26 mei 2018

We hebben hier 4 nachten geslapen, 3x met een gamedrive en eenmaal met een boot de rivier op geweest.
Fantastisch. We werden om 5.15 gewekt, 5.30 ontbijt en om 6.00 gingen we op weg.
Het geheel werd door locale vrouwen gerund, alleen de gidsen waren mannen. Schoon, heerlijk gegeten en al we weer thuis kwamen werden we met gezang ontvangen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie lodge, leuke ingerichte huisjes, alles is er aanwezig, rustig en mooi gelegen. Naast de safari in ochtend en vroege avond is er ook nog een mogelijkheid om de plaatselijke school of dorp te bezoeken. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk. Zelfs 4 items per persoon worden hier gratis gewassen .
De moeite waard vr een toffe safari en de luxe er om heen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Service met een glimlach meldt men en dat wordt meer dan waar gemaakt. Alles, verblijf, Kamers, maaltijden en safari; perfect geregeld. Wij verbleven in een treetop chalet. Beter kan niet.
Chapeau voor de goede hospitality.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juni 2017

De gamedrives waren mooi: ontelbaar veel hippo's, olifanten, apen, en zelfs 2 x een luipaard gezien, Prima gids, ook een dagdeel gevaren op de rivier Chobe: 30 olifanten zien badderen. Met de gamedrive een kudde buffels: wel 200. De sfeer was super, de damse deden ook op een avond een prachtige Afrikaanse dans met ons, inclusief zang erbij. Wij zijn zeer tevreden, deze lodge is een aanrader: MOOI huisjes, Heerlijk eten, Goed gebied, Kundige gids, zwembadje, mooi uitzicht...geweldig!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 20 maart 2017

Fijne plek om te verblijven.
Het eten is prima en de accomodaties zijn netjes en voorzien van alle gemakken.
De safari's zijn prima zowel als met de jeep als met de boot.
Onze gids Lucky was 1 van de beste die je je kunt wensen met veel verstand van zaken.

Datum van verblijf: maart 2017