Beoordeeld op 19 maart 2017

Alles was eigenlijk zoals je wenst in een hostel. Wij hadden een privé kamer met eigen badkamer. De bar is gezellig, het eten in het bijbehorende restaurant is perfect en er wordt van alles georganiseerd. Ten minste niet alleen jonge dronken mensen, maar gemiddeld 30 denk ik.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017

Leuk hostel op een prima locatie in Sucre. Het is wel een echt partyhostel; slapen is er voor 4 uur 's nachts niet echt bij door het lawaai (feesten of hard pratende/lachende mensen vanuit de gemeenschappelijke ruimte), zeker in het weekend. De kamers zijn ruim en het water in de douche werd op een gegeven moment niet meer warm, ook niet de volgende ochtend. Het avondeten dat je kunt bestellen viel tegen, maar het ontbijt was super; verschillende soorten brood, yoghurt, muesli, sap, en veel soorten vers fruit, zonder twijfel het beste ontbijt dat we in Bolivia hebben gehad.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2016

Zeer toffe hostel, wel zeer gericht op jonge gasten. Je kan allerlei activiteiten gereglementeerd vanuit de hostel, we zijn gaan paardrijden, met hostel pick up en drop of. Ze helpen je steeds waar nodig. De kamers zijn heel proper.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Ben 4 nachten in dit hostel verbleven. Zeer leuk, elke avond is er ook iets te doen in de bar. Op vrijdagavond demonsteren ze traditionele boliviaanse dansen. Was een aangenaam verblijf! Zeer proper ook

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 december 2014

We verbleven maar twee nachtjes hier maar dat zou zeker meer zijn geweest als we meer tijd hadden gehad. Heerlijke binnen en buiten tuin, goede bar. Rakesh was zeer vriendelijk en behulpzaam. Opvallend veel Nederlanders.. En zeker een goede plek om je stapavond te beginnen!

Datum van verblijf: november 2014