“Lekker maar wel aan de prijs.”
Beoordeling van El Tenedor

El Tenedor
Geclassificeerd als nr. 6 van 48 Restaurants in Potosi
12 juni 2017 beoordeeld

El Tenedor de Plata te Potosi.
In de zuid/west hoek van het centrale plein van Potosi.

Mijn tip Pique Macho bestel dan één portie is genoeg voor 2 personen. En dan ieder een voorgerechtje.
Redelijk aan de prijs, doel groep de welgestelde toeristen.

26 mei 2017 beoordeeld

Een klein gezellige zaak om te eten. Goede kwaliteit. Vriendelijke bediening. Heerlijk lunchen kan je er ook zagen we.

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gaan niet zo snel een leeg restaurant binnen, maar we hadden trek en het zag er goed uit. Heerlijk forel gegeten en een Boliviaans standaard gerecht maar dan verfijnd klaar gemaakt! Lekkere achtergrondmuziek, ook niet onbelangrijk als je in een lege tent zit ( er kwam later toch nog wat aanloop) goede prijs/kwaliteit verhouding!

21 september 2016 beoordeeld

Volgens onze Lonely Planet bevond zich op dit adres het Restaurant El Meson. Ondertussen dus blijkbaar ‘El Tenedor’ geheten. We waren hier helemaal alleen. De richting was charmant en rustiek. De tafel mooi gedekt, wat een iets duurdere prijsklasse verried. Op de service viel weinig of niets aan te merken. Het restaurant is gelegen op het centrale plein. Op de achtergrond speelde een rustig achtergrond muziekje. Het sanitair was heel proper. We betaalden in totaal 330 boliviano’s voor 4 personen. Ik zelf at -wegens last van hoogteziekte- slechts een soep en een stuk brood. De rest van ons gezelschap at een steak, een cordon bleu en een pollo a la plancha. Dat was allemaal zeer lekker en van goede kwaliteit.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste maaltijd in 1,5 maand Bolivia!
Super vriendelijke bediening. Lookbroodjes als voorgerechtje en mooi gevulde glazen wijn.

Aanrader: costillas of chuletas (65 Bolivianos)

Reizigers die El Tenedor bekeken, bekeken ook

Potosi, Potosi Department

In El Tenedor geweest? Deel je ervaringen!