“Mooie plek in heet Dubai”
Beoordeling van Amwaj Rotana

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Amwaj Rotana
Beoordeeld als nr. 68 van 556 hotels in Dubai
7 juni 2017 beoordeeld

Bezoek Dubai in oktober, maart / april . heb begrepen van de mensen in het hotel dat het dan wat koeler is dan 42 graden plus en ga niet met de ramadan aangezien er dan overdag alle terrassen en restaurants gesloten zijn.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Dear Jan W,

Thank you for your sharing your review of our hotel and we hope to see you again soon.

Schrijf een beoordeling

27 mei 2017 beoordeeld

Geweldig hotel, super vriendelijke bediening in een oosterse gastvrije sfeer.Twee maal daags wordt de kamer nagelopen. Het ontbijt was in een woord: Super! Zwembad is goed, met een korte wandeling naar het strand. Ik las op hier op trip advisor dat het op de liften lang wachten was, daar hebben wij echter geen last van gehad.

Ligging van het hotel is ook prima, aan de Jumeirah Beach Walk(gezellig en top) en op zeer korte afstand van de Tram. Daarmee een perfecte aansluiting met de Metro en Mono-rail op Palm Jameirah. Eenmaal op de Metro, ligt heel Dubai heel goedkoop binnen bereik. We hebben alle uithoeken van Dubai hiermee bekeken, mocht je de Metro missen dan kun je altijd nog een taxi nemen, die zijn namelijk ook niet duur in Dubai!

Bijkomend voordeel van dit hotel: toen wij er verbleven waren er weinig tot geen Nederlanders. Volgende keer Dubai, weer dit hotel!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2017

Dear janmosterd,

We were pleased to know that you had a wonderful stay with us and we look forward to your future visit.

7 mei 2017 beoordeeld

Wat een ontzettend fijn hotel. De buffetten waren subliem. We hadden halfpension. Diner was uitmuntend. Op donderdag en vrijdag tevens een bbq. De bedden sliepen heerlijk en ook t zeezicht is prachtig. Dubai is geweldig! Perfecte vakantie voor zon, zee, strand en luxe. We komen vlug terug!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear mei2017sheron,

We were happy to hear that you appreciated the hotel facilities and services. We look forward to seeing you again soon.

20 februari 2017 beoordeeld

Een prima hotel op een geweldige locatie!
Amwaj Rotana is een aanrader voor Dubai. Je zit vlak bij een mooie haven en tegerlijkertijd bij het strand en het gezellige en levendige "The Walk" met een overvloed aan prima, welliswaar ietwar prijzige, restaurantjes.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2017

Dear bart001979,

Thank you for this wonderful review about the location of the hotel.

We are pleased to hear that you had such an enjoyable visit and have shared your experience. We hope you will visit us again in the future.

4 februari 2017 beoordeeld

Vlotte prettige incheck, mooie ruime kamer met front zeezicht goede badkamer, 2x per dag word de kamer opgemaakt. Heerlijk ontbijtbuffet en zo ook voor s'avonds als dinner. Fijne top service komen zeker nog eens terug, enige - punt geen eigen plek op het strand geen ligbedden ook maar wel top bij de pool

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
Amwaj R, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017

Beste Caroline,
Hartelijk dank voor het aanbevelen van Amwaj Rotana en wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van onze kamers, service en het eten. Mijn team en ik kijken er erg naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Mark Deere
General Manager

2 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel,fantastisch gelegen,en een sublieme service door overijverige personeelsleden.Niets dan lof,ook over de kamer,welke 2 keer per dag werd verzorgd.Vervoer per taxi van en naar het hotel was uitstekend,

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner

Beste fransf2017,

Hartelijk dank voor het aanbevelen van Amwaj Rotana en wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van onze kamers en service. Mijn team en ik kijken er erg naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Mark Deere
General Manager

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel goed verzorgd vriendelijk personeel en direct aan the Walk.

Boulevard en strand ook direct in de buurt. Goede restaurants en erg leuke bar JB ! Kortom een aanrader om hier te verblijven, beter dan het palmeiland

Verbleef: Januari, 2017
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dubai bekeken
Sofitel Dubai Jumeirah Beach
2.824 beoordelingen
DoubleTree by Hilton Hotel Dubai - Jumeirah Beach
Ramada Plaza Jumeirah Beach
Prijzen weergeven

In Amwaj Rotana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Amwaj Rotana

Adres: 79 Al Sufouh Rd | The Walk, Jumeirah Beach Residence, Dubai 86834, Verenigde Arabische Emiraten
Locatie: Verenigde Arabische Emiraten > Emiraat Dubai > Dubai > The Marina
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 63 luxe hotel in Dubai
Nr. 75 zakenhotel in Dubai
Nr. 86 familiehotel in Dubai
Nr. 87 romantisch hotel in Dubai
Prijsklasse: € 148 - € 409 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Amwaj Rotana 5*
Aantal kamers: 301
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Amwaj Rotana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Amwaj Rotana Hotel Dubai

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?