27 mei 2017 beoordeeld

Geweldig hotel, super vriendelijke bediening in een oosterse gastvrije sfeer.Twee maal daags wordt de kamer nagelopen. Het ontbijt was in een woord: Super! Zwembad is goed, met een korte wandeling naar het strand. Ik las op hier op trip advisor dat het op de liften lang wachten was, daar hebben wij echter geen last van gehad.

Ligging van het hotel is ook prima, aan de Jumeirah Beach Walk(gezellig en top) en op zeer korte afstand van de Tram. Daarmee een perfecte aansluiting met de Metro en Mono-rail op Palm Jameirah. Eenmaal op de Metro, ligt heel Dubai heel goedkoop binnen bereik. We hebben alle uithoeken van Dubai hiermee bekeken, mocht je de Metro missen dan kun je altijd nog een taxi nemen, die zijn namelijk ook niet duur in Dubai!

Bijkomend voordeel van dit hotel: toen wij er verbleven waren er weinig tot geen Nederlanders. Volgende keer Dubai, weer dit hotel!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2017

Dear janmosterd,

We were pleased to know that you had a wonderful stay with us and we look forward to your future visit.

7 mei 2017 beoordeeld

Wat een ontzettend fijn hotel. De buffetten waren subliem. We hadden halfpension. Diner was uitmuntend. Op donderdag en vrijdag tevens een bbq. De bedden sliepen heerlijk en ook t zeezicht is prachtig. Dubai is geweldig! Perfecte vakantie voor zon, zee, strand en luxe. We komen vlug terug!

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear mei2017sheron,

We were happy to hear that you appreciated the hotel facilities and services. We look forward to seeing you again soon.

20 februari 2017 beoordeeld

Een prima hotel op een geweldige locatie!
Amwaj Rotana is een aanrader voor Dubai. Je zit vlak bij een mooie haven en tegerlijkertijd bij het strand en het gezellige en levendige "The Walk" met een overvloed aan prima, welliswaar ietwar prijzige, restaurantjes.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Rotana Hotels
AmwajRotana, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2017

Dear bart001979,

Thank you for this wonderful review about the location of the hotel.

We are pleased to hear that you had such an enjoyable visit and have shared your experience. We hope you will visit us again in the future.

4 februari 2017 beoordeeld

Vlotte prettige incheck, mooie ruime kamer met front zeezicht goede badkamer, 2x per dag word de kamer opgemaakt. Heerlijk ontbijtbuffet en zo ook voor s'avonds als dinner. Fijne top service komen zeker nog eens terug, enige - punt geen eigen plek op het strand geen ligbedden ook maar wel top bij de pool

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
Amwaj R, General Manager van Amwaj Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017

Beste Caroline,
Hartelijk dank voor het aanbevelen van Amwaj Rotana en wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van onze kamers, service en het eten. Mijn team en ik kijken er erg naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Mark Deere
General Manager

2 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel,fantastisch gelegen,en een sublieme service door overijverige personeelsleden.Niets dan lof,ook over de kamer,welke 2 keer per dag werd verzorgd.Vervoer per taxi van en naar het hotel was uitstekend,

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner

Beste fransf2017,

Hartelijk dank voor het aanbevelen van Amwaj Rotana en wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van onze kamers en service. Mijn team en ik kijken er erg naar uit om u nogmaals te verwelkomen.

Mark Deere
General Manager