“Erg lekker!”

Keukens: Peruviaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Jumeirah
19 februari 2018 beoordeeld

Erg lekker eten, leuke sfeer, goede bediening al is er af en toe té veel en te snel personeel rond de tafel om echt rustig te zitten. Naar Europese normen niet goedkoop maar in vergelijking met andere restaurants in Dubai niet overdreven in prijs.

29 januari 2018 beoordeeld

Trendy restaurant waar je het gevoel hebt daar te zijn waar "it's happening". De ambiance is eigentijds met veel planten aan de muren. Er is een bar/lounge gedeelte voor het aperitief maar waar je na het diner ook nog een afteldiner drankje kan doen want dan heeft de DJ de muziek hier iets harder gezet. Daar heb je in het restaurant absoluut geen last van. Je mag hier ook sigaretten roken. Door de afzuiging heb je hier helemaal geen last van.Het Peruviaanse eten is top. Veel chevices, salades, vis, vlees. Alles in kleine porties dus het is leuk om met je tafelgenoten aan shared dining te doen. Je kunt kiezen voor een menu met alle signaturen dishes maar zorg in ieder geval dat je de Chilan Seabass kiest want die is werkelijk niet te versmaden.

15 december 2017 beoordeeld

Fantastisch Peruviaans gegeten maar daar hangt wel een serieus prijskaartje aan vast!
Vooral de alcoholische dranken swingen de pan uit!
Erg vriendelijke, attente bediening. Een aanrader in een uniek kader.
Top belevenis!

7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten in dit top restaurant. De laatste keer met onze kinderen (11 en 13). Niets was teveel gevraagd, het personeel deed hun uiterste best om het ons en de kinderen naar de zin te maken. Eigenlijk waren de meeste gerechten te pittig voor onze jongste, maar ook daar werd aan tegemoet gekomen. Niets dan lof.

28 oktober 2016 beoordeeld

Het is werkelijk een topervaring als je eet bij Coya in the For Seasons in Dubai. Ik heb er nu 5 keer gegeten en ik ben nog steeds enthousiast. Ik adviseer het tasting menu te nemen waarbij je dan de hele avond heerlijke gerechten voorgeschoteld krijgt die een ware smaak explosie zijn in je mond. chevices met o.a. truffel, beet root salade heerlijke beef scewers en niet te vergeten drie overheerlijke deserts, van suède met gepofte mail, rode sorbet met specerijen tot choclate canash. Je kunt in de main dining room eten maar je kunt ook een plek in de serre vragen waardoor je
je kunt je vergapen aan alle beautiful people die in de barruimte het aperitief gebruiken, Er mag in het bargedeelte en serre gerookt worden maar de afzuiging is zo goed dat je geen greintje last hebt van rook. Er is ook nog een clubruimte waar je mag dineren als je lid bent van Coya hier mogen ook sigaren gerookt worden. Na het diner kun je afsluiten met je koffie of nog een drankje en dansen op de muziek van de huis DJ of ander entertainment.

Reizigers die COYA Dubai bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai

In COYA Dubai geweest? Deel je ervaringen!