“Momenteel hoogste !!!!!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 66,15*
Vanaf
Burj Khalifa: Op de top (125e verdieping) & ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 353 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bedoening vooraleer je je geld kwijt kan ,om op 148 ste verdiep te komen van de Burj Kalifa moesten we 125€ p/ p neertellen ,da is er wel over .
Met de lift eerst tot op 124 verdiep en dan tot 148 verdiep met super snele lift.Boven zeer mooi zicht over Dubai,je kunt 360 º gr rondwandelen ,enig mooi .De drankjes en koekjes stelden niks voor daar boven.geldklopperij .

4 weken geleden beoordeeld

Dit is een "must-do" in Dubai. Ga dan ook meteen met een VIP arrangement naar boven. Dat is net wat leuker en minder massaal.
Indrukwekkend en op en top bij Dubai passend.

4 weken geleden beoordeeld

Wat een ervaring om hier geweest te zijn zelfs 2 keer we kunnen er geen genoeg van krijgen.
Gaan zeker nog een keer! Wat een uitzicht!

4 weken geleden beoordeeld

We zijn helemaal boven geweest. Erg leuk om te doen. Spectaculair uitzicht en lekkere hapjes en drankjes boven. We zijn een half uurtje voor zonsondergang gegaan zodat we foto's konden maken bij licht, zonsondergang en donker. Ook mooi uitzicht op de fonteinen.

Bekijk meer beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

Een geweldig hoogtepunt van de reis. Een immens gebouw wat je gezien moet hebben. Wij zijn ook naar het uitkijkplatform gegaan en hebben hier de zonsondergang gezien over Dubai + de fonteinshow van bovenaf. Bizar om te bedenken dat je 800m hoog staat en er op dit moment alweer een hogere toren wordt gebouwd.
Let op eten en drinken is niet toegestaan dus let hier op als je een bezoek brengt EN trek er de tijd voor uit, wachtrijen in Burj Khalifa voor de liften kunnen hoog oplopen.

Reizigers die Burj Khalifa bekeken, bekeken ook

In Burj Khalifa geweest? Deel je ervaringen!