Opslaan
Van tevoren boeken
Populair: reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om Burj Khalifa te ontdekken
vanaf US$ 39,00
vanaf US$ 150,70
vanaf US$ 66,15
vanaf US$ 221,50
Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtig! Een aanrader.
Tickets om tot halverwege te gaan waren uitverkocht. Daarom ticketje tot de top gekocht.
Veel centen, maar wel de moeite waard.
Tip: ga tegen 17u naar boven, dan heb je zowel Dubai overdag, als zonsondergang, als Dubai by night.

Beoordeeld op 12 mei 2018

een heel mooie gezellige locatie, met heel veel details, winkels , eethuisjes, en de Burj Khalifa natuurlijjk wat ongelooflijk mooi is, maar bij het donker lichtspel is hij zeker uniek. het is er gezellig vertoeven op het plein.

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Het was voor ons de tweede keer dat we de Burj Khalifa op gingen. De eerste keer was 4 jaar geleden. Ondertussen is er een hoop bijgebouwd in Dubai dus leuk om vanaf grote hoogte te bekijken. Nu was het ook mogelijk de toren, naast de 124/125e etage, de 148e etage te bezoeken. Maarliefst 555 meter hoog! Dit valt onder het duurdere at the top SKY arrangement. Daarbij krijg je “Skip the line” voorrang. Dat was bij ons bezoek zeker de moeite waard want het was bij zonsondergang dus heel erg druk. Op etage 148 werden we ontvangen met een drankje en hapjes waarna we een prachtige zonsondergang hebben kunnen zien. Aansluitend naar etage 124/125 waar we in het donker nog hebben kunnen genieten van het uitzicht. Wat een lichtjes. Bij de liften was het toen weer heel erg druk maar met ons voorrang-ticket hoefden we niet in de lange rij te staan. Kortom, het heeft een prijskaartje maar is het wel waard. We hebben weer genoten!

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden kaartjes voor 17:30u. De reis naar de 124e verdieping is al een belevenis. Het uitzicht is prachtig en je kunt er mooie foto's maken. We hebben gewacht tot de zon onderging. In het donker is Dubai ook erg mooi. Je ziet goed de skyline. Ik zou de top niet willen bezoeken. Vanaf deze verdieping(en) zie je het prima. De tocht naar beneden is even een dingetje. Je moet lang wachten in de rij.....

Beoordeeld op 7 mei 2018

De kwaliteit van een uitzicht wordt bepaald door de omgeving en op dat punt scoort Dubai van grotere hoogte slecht. De zeer bijzondere bebouwing toont met name van straat niveau zijn bijzondere architectuur, terwijl de gebouwen van af de Burj Khalifa bekeken, er overwegend rommelig en oninteressant uitzien. De Burj Khalifa is alleen een (duur) bezoek waard als men er prijs op stelt, de bestijging van het hoogste gebouw ter wereld aan zijn/haar reiservaringen toe te voegen,

Datum van activiteit: april 2018
Bedank Willem_Christin... B