Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

• Aan het strand
Besparingsmelding! 60% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 60% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 809 per nacht.

Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

• Zwembad
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 254 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
13 februari 2017 beoordeeld

het was een fijn hotel om naar toe te gaan.
vriendelijk personeel,zeer uitgebreid en super verzorgd ontbijt.
zeer mooi verzorgde kamer met een heerlijk bed.
de uitstapjes waren vanuit het hotel goed te doen en taxis in overvloed te verkrijgen

Verbleef: augustus 2016
31 mei 2016 beoordeeld

Vooraf had ik al contact gehad met het hotel omdat we een late aankomst hadden, hierop kregen we al direct een bericht wat ervoor zorgde dat we met een goed gevoel op vakantie konden gaan. Alle medewerker waren allemaal even vriendelijk en zorgde ervoor dat je echt als koning werd behandeld. De kamers waren groot, en we kregen een kingsize bed (hadden ook queensizes). Het ontbijt was uitgebreid met verschillende opties voor je eitje. We hebben gebruik gemaakt van de vip-taxi service welke voor 50 dirham naar de luchthaven reed, nadeel hiervan was is dat je niet met creditcard kon betalen (wat wel in de "normale" taxi kan.

Ten opzichte van andere hotels in dubai is dit hotel redelijk sober in zijn inrichting. Andere hotels hebben bijvoorbeeld een mooiere lobby. Echter hebben we dit niet als storend ervaren maar als we dan een verbeter punt moeten geven zou dit het zijn.

De bar "yesterday" was erg leuk, hebben we er vaak wat gedronken en de zangeres is erg goed! Complimenten!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad gedurende een week vakantie in Dubai. Ligt in het centrum. Metro vlakbij: daar kun je prima mee reizen. Personeel is geweldig: vriendelijk en enthousiast. Lekker zwembad op het dak, uitstekend ontbijt, leuke Ierse pub en vooral een heerlijke, zeer ruime kamer!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met grote schone kamers. Zwembad is klein maar prima om even af te koelen. Eten bij zwembad is lekker. Wij kwamen midden in de nacht aan en konden bij de bar in de kelder nog eten. Goed geregeld. Wordt goed geholpen door personeel. Niks speciaals maar gewoon prima hotel.

Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
26 maart 2015 beoordeeld

Goede ligging, free wifi zijn zeker pluspunten maar zulk hotel hoort voor een vlotte receptie te zorgen en voor vaklui in hun restaurant. Werkelijk deze keer zeer ontgoochelend, service heel slecht, geen attentie of service de naam waardig. Een zakendiner in het italiaans restaurant was werkelijk de druppel die de emmer dit overlopen

• Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken