“Prima hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Four Points by Sheraton Downtown Dubai
Beoordeeld als nr. 119 van 563 hotels in Dubai
23 juli 2017 beoordeeld

Het was een prima hotel. Personeel uiterst vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen. Ontbijt prima geregeld, gevarieerd en uitgebreid ontbijtbuffet.
Kamers zijn verzorgd en netjes.
Complimenten voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Top hotel, centraal gelegen.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Fourpoints D, Manager van Four Points by Sheraton Downtown Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Hi there,

Thank you very much for your recent stay and sharing this wonderful review here!
I am delighted to learn that you had a wonderful stay with us and that you enjoyed our breakfast to the fullest. I do hope we see you next time you are in the area.

Kind regards,

Gregor K.
Executive Assistant Manager
Four Points by Sheraton Downtown Dubai

13 februari 2017 beoordeeld

het was een fijn hotel om naar toe te gaan.
vriendelijk personeel,zeer uitgebreid en super verzorgd ontbijt.
zeer mooi verzorgde kamer met een heerlijk bed.
de uitstapjes waren vanuit het hotel goed te doen en taxis in overvloed te verkrijgen

Verbleef: Augustus, 2016
31 mei 2016 beoordeeld

Vooraf had ik al contact gehad met het hotel omdat we een late aankomst hadden, hierop kregen we al direct een bericht wat ervoor zorgde dat we met een goed gevoel op vakantie konden gaan. Alle medewerker waren allemaal even vriendelijk en zorgde ervoor dat je echt als koning werd behandeld. De kamers waren groot, en we kregen een kingsize bed (hadden ook queensizes). Het ontbijt was uitgebreid met verschillende opties voor je eitje. We hebben gebruik gemaakt van de vip-taxi service welke voor 50 dirham naar de luchthaven reed, nadeel hiervan was is dat je niet met creditcard kon betalen (wat wel in de "normale" taxi kan.

Ten opzichte van andere hotels in dubai is dit hotel redelijk sober in zijn inrichting. Andere hotels hebben bijvoorbeeld een mooiere lobby. Echter hebben we dit niet als storend ervaren maar als we dan een verbeter punt moeten geven zou dit het zijn.

De bar "yesterday" was erg leuk, hebben we er vaak wat gedronken en de zangeres is erg goed! Complimenten!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
10 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad gedurende een week vakantie in Dubai. Ligt in het centrum. Metro vlakbij: daar kun je prima mee reizen. Personeel is geweldig: vriendelijk en enthousiast. Lekker zwembad op het dak, uitstekend ontbijt, leuke Ierse pub en vooral een heerlijke, zeer ruime kamer!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met grote schone kamers. Zwembad is klein maar prima om even af te koelen. Eten bij zwembad is lekker. Wij kwamen midden in de nacht aan en konden bij de bar in de kelder nog eten. Goed geregeld. Wordt goed geholpen door personeel. Niks speciaals maar gewoon prima hotel.

Verbleef: December, 2014, reisde met vrienden
26 maart 2015 beoordeeld

Goede ligging, free wifi zijn zeker pluspunten maar zulk hotel hoort voor een vlotte receptie te zorgen en voor vaklui in hun restaurant. Werkelijk deze keer zeer ontgoochelend, service heel slecht, geen attentie of service de naam waardig. Een zakendiner in het italiaans restaurant was werkelijk de druppel die de emmer dit overlopen

• Verbleef: Maart, 2015, reisde voor zaken
9 december 2014 beoordeeld

Voor een zakenreis met besprekingen is dit een prima hotel om te boeken. De lobby is heel groot en heeft gemakkelijk fauteuils. Grote kamers en een prima ontbijt. Heeft een Italiaans restaurant met een goede keuken.

Kamertip: alle kamers zijn groot en prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dubai bekeken
op 4,5 km afstand
Roda Al Murooj
nr. 85 van 563 in Dubai
2.754 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Four Points by Sheraton Downtown Dubai geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Four Points by Sheraton Downtown Dubai

Adres: Mankhool Road, 4C Street | Bur Dubai, Dubai 116162, Verenigde Arabische Emiraten
Locatie: Verenigde Arabische Emiraten > Emiraat Dubai > Dubai
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 95 familiehotel in Dubai
Nr. 105 luxe hotel in Dubai
Nr. 106 romantisch hotel in Dubai
Nr. 106 zakenhotel in Dubai
Prijsklasse: € 54 - € 463 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Four Points by Sheraton Downtown Dubai 4*
Aantal kamers: 244
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Four Points by Sheraton Downtown Dubai met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
4 Points By Sheraton Downtown Dubai
Four Points By Sheraton Downtown Dubai Hotel Dubai
Four Points Downtown Dubai
Four Points Dubai
Sheraton Dubai
Dubai Sheraton
Dubai Four Points

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?