Vandaag geopend: 09:45 - 11:15

vanaf US$ 26,25
vanaf US$ 45,00
vanaf US$ 37,68
Beoordeeld op 15 mei 2019

De moskee is het symbool van de Jumairah wijk. Twee hoge minaretten sieren de
moskee . Deze moskee kan bezocht worden.

Beoordeeld op 6 mei 2019

We hebben de Mosque bezocht en uitleg gekregen van een Emirati. Deze meneer legde heel goed uit wat de Islam inhoudt en wat de gebruiken zijn die bij hun religie horen. Ook was hij heel open en mocht iedereen vragen stellen op het gebied van religie, cultuur, gebruiken, kleding, alles mocht je vragen. Het was heel duidelijk, in het Engels.De moskee is schitterend, de uitleg duurt ongeveer anderhalf uur. Houd er rekening mee dat als je niet netjes gekleed bent je gevraagd wordt een hoofddoek en mantel te dragen die door de Mosque aangeboden worden. Je hoeft dus niet vooraf je kleding aan te passen, dit kan ter plekke.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 15 maart 2019

Bij deze moskee worden er rondleidingen met uitleg gegeven. De moeite waard. Je wordt warm ontvangen met een kopje thee en wat snacks. Tijdens de (betaalde) tour kun je allerlei vragen stellen met betrekking tot de islam en de moskee. Vooral door het warme welkom en de openheid heb ik er een prettig gevoel van over gehouden.

Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Deze moskee in de middag bezocht, dan kun je de binnenkant niet zien. De buitenkant is aardig, maar ik denk dat de rondleiding in de ochtend het boeiender maakt om langs te komen!

Beoordeeld op 19 februari 2019

Mooie moskee, we hebben hem alleen van de buitenkant gezien, maar was wel indrukwekkend ! Is leuk voor een foto-stop !

Datum van activiteit: januari 2019