Beoordeeld op 26 februari 2017

Een geweldig hotel met super vriendelijk personeel in een fantastisch decor!
Zeer mooie luxueuze kamers met ms wel het beste ontbijt buffet wat we ooit hebben gezien... En we hebben er wel wat gezien!
De locatie Dubai Marina is een zeer levendige buurt midden in Dubai en een uitstekend vertrekpunt voor een vakantie in Dubai.

Kamertip: Beste uitgangspunt in Dubai voor een vakantie
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 24 februari 2017 via mobiele applicatie

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden netjes gepoetst en meerdere malen per dag gecontroleerd. Het ontbijt is echt uitgebreid;als je hier je smaak niet vindt,vindt je het nooit meer !
Verschillende top restaurants liggen in het hotel

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig groot hotel, bestaande uit twee gebouwen. Hotel en appartementen. Personeel is ontzettend behulpzaam en aardig. Alle recomendaties die zij ons hebben gedaan zijn ons goed bevallen.
Zeer ruime appartementen met balkonnen. Prachtig uitzicht. Ruime kamers en de keuken is perfect in orde. Van alle gemakken voorzien, wasmachine, droger, koelkast en ruime kledingkasten.
We waren ook dik tevreden met de schoonmakers. Bezoekers van Grosvenor house/ hotel mogen gebruik maken van het zisterhotel, strand en beachclub le Royal Meridien wat bij het hotel hoort.
Wij kwamen niks tekort. Locatie is echt geweldig. Even een brug overlopen en je zit in de haven waar heel veel te doen is en te zien.
Naast het hotel zit een Japans restaurant Buddha Bar, wat waanzinnig goed is. Er moet wel gereserveerd worden.
Wij hadden en hebben niks te klagen over dit hotel.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 2 juni 2016

super luxe hotel aan de marine voorzien van alle wensen die je kan hebben. Ik verbleef zakelijk een week in het Grosvenor en heb nu al weer zin snel terug te komen. De service is van een erg hoog niveau, het hotel voorziet in meerdere restaurants. Het buffetrestaurant is uitgebreid en het eten is verrukkelijk. De kamers zijn netjes en alles in en rondom het hotel ademd luxe uit.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2016 via mobiele applicatie

Mooi Hotel ondanks dat het al een jaar of 15 is. Het hotel is nog steeds fraai. Mooi gelegen aan de Marina. Een groot nadeel is dat de zon bij het zwembad weg is na 13.00. Dus niet je vrouw en kinderen mee nemen naar dit hotel. Buiten voor het hotel is het een komen en gaan van snelle sport auto's. Dit omdat de Buda bar onder het zit. Een van de hot spots van Dubai.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken