Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
  • Gratis parkeren
Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Fairmont.com
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 205 per nacht.

Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 316 per nacht.

Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 322 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 552 per nacht.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was weer helemaal naar het zin. Prima service, eten en mooi strand en zwembad. Alle faciliteiten aanwezig om het helemaal af te maken. Met name onze gastheer Jubail was gemaakt voor zijn vak. Gote klasse!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
MJGeneralManager, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

Geachte sjef39,

Ik ben erg blij met de beoordeling die je gedeeld TripAdvisor over uw recente verblijf in Dar Al Masyaf Villas lezen. Dank u voor het nemen van uw tijd om uw feedback en advies te bieden.

Ik was blij toen ik hoorde dat u een goede indruk te maken met de kwaliteit van onze faciliteiten en service aangeboden. Uw genadig commentaar zal dienen als een extra inspiratie voor ons hele team om consequent handhaven van de hoge normen van service excellence die u tijdens uw verblijf bij ons hebben ervaren.

We zullen kijken uit naar uw komst in Dar Al Masyaf Villas nogmaals voor een fantastische vakantie.

Pinar Kartal Timer
Jumeirah Al Qasr & Dar Al Masyaf

16 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is geweldig, alles klopt en vooral de Butler service is heel fijn.
Wij hadden een butler genaamd Sharfan Saththar en hij regelde de restaurants, taxi en alle activiteiten die we graag wilden doen echt top.
Ontbijt bij het zwembad, heerlijk buiten zitten uitzicht op de zee.
Waar je ook in het hotel zit of het nu de villa's in het park zijn of de hotelkamers overal is het goed.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Jumeirah Al Qasr & Jumeirah Dar Al Masyaf

23 mei 2016 beoordeeld

Tweede maal in Jumeirah resort. Had een kamer geboekt in Mina A' Salaam maar kreeg een upgrade naar een villa in Dar Al Masyaf en dat was fantastisch met een 24 uur beschikbare butler.
Dank zij de Jumairaf Flavors had ik ontbijt op drie plaatsen naar keuze, dinner of lunch in één van de vele excellente restaurants met diverse smaken en toegang tot het waterpark alsook een happy hour. Elke verplaatsing kon gebeuren met buggies of met bootjes op de kanalen die het resort doorkruizen.
Een applaus voor het vriendelijke en proffesionele personeel van de manager tot de housekeeping.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Jumeirah Al Qasr & Jumeirah Dar Al Masyaf

28 maart 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met een ongelooflijk hoog service niveau. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en onze butler deed alles wat in zijn vermogen lag om ons het naar onze zin te maken. Dar al Masyaf bestaat uit nog twee hotels, het complex is immens, maar doet zeker niet massaal aan. Een stukje paradijs in het Las Vegas in de woestijn

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Jumeirah Al Qasr Hotel en Jumeirah Dar Al Masyaf Villas

3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort, alles tot in de puntjes verzorgd: snelle check-in, vervoer binnen complex met bootjes/buggy, privé-butler, 2x per dag housekeeping, zeer ruime kamers, privé strand met fijne ligbedden (op elk moment van de dag plek, geen gedoe met "handdoekje leggen") en gratis aanbod van water, fruit, ijsjes en zelfs het schoonmaken van je zonnebril . Wij hadden halfpension geboekt en kregen vouchers die je bij alle Jumeirah Hotels (inclusief restaurants in de Souk) kon inleveren voor lunch of diner. Uitgebreid ontbijtbuffet in Hotel Al Qasr of aan het strand. Zeer vriendelijk personeel, niets is te veel! Perfecte plek om heerlijk te relaxen. Wij komen hier zeker terug!!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Jumeirah Al Qasr en Jumeirah Dar Al Masyaf