“fantastisch week in Dubai”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah
Beoordeeld als nr. 5 van 556 hotels in Dubai
16 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is geweldig, alles klopt en vooral de Butler service is heel fijn.
Wij hadden een butler genaamd Sharfan Saththar en hij regelde de restaurants, taxi en alle activiteiten die we graag wilden doen echt top.
Ontbijt bij het zwembad, heerlijk buiten zitten uitzicht op de zee.
Waar je ook in het hotel zit of het nu de villa's in het park zijn of de hotelkamers overal is het goed.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Geachte Gast,

Ik ben erg blij met de beoordeling die je gedeeld TripAdvisor over uw recente verblijf in Dar Al Masyaf Villas lezen. Dank u voor het nemen van uw tijd om uw feedback en advies te bieden.

Ik was blij toen ik hoorde dat u een goede indruk te maken met de kwaliteit van onze faciliteiten en service aangeboden. Uw genadig commentaar zal dienen als een extra inspiratie voor ons hele team om consequent handhaven van de hoge normen van service excellence die u tijdens uw verblijf bij ons hebben ervaren.

We zullen kijken uit naar uw komst in Dar Al Masyaf Villas nogmaals voor een fantastische vakantie.

Schrijf een beoordeling

23 mei 2016 beoordeeld

Tweede maal in Jumeirah resort. Had een kamer geboekt in Mina A' Salaam maar kreeg een upgrade naar een villa in Dar Al Masyaf en dat was fantastisch met een 24 uur beschikbare butler.
Dank zij de Jumairaf Flavors had ik ontbijt op drie plaatsen naar keuze, dinner of lunch in één van de vele excellente restaurants met diverse smaken en toegang tot het waterpark alsook een happy hour. Elke verplaatsing kon gebeuren met buggies of met bootjes op de kanalen die het resort doorkruizen.
Een applaus voor het vriendelijke en proffesionele personeel van de manager tot de housekeeping.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

28 maart 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met een ongelooflijk hoog service niveau. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en onze butler deed alles wat in zijn vermogen lag om ons het naar onze zin te maken. Dar al Masyaf bestaat uit nog twee hotels, het complex is immens, maar doet zeker niet massaal aan. Een stukje paradijs in het Las Vegas in de woestijn

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort, alles tot in de puntjes verzorgd: snelle check-in, vervoer binnen complex met bootjes/buggy, privé-butler, 2x per dag housekeeping, zeer ruime kamers, privé strand met fijne ligbedden (op elk moment van de dag plek, geen gedoe met "handdoekje leggen") en gratis aanbod van water, fruit, ijsjes en zelfs het schoonmaken van je zonnebril . Wij hadden halfpension geboekt en kregen vouchers die je bij alle Jumeirah Hotels (inclusief restaurants in de Souk) kon inleveren voor lunch of diner. Uitgebreid ontbijtbuffet in Hotel Al Qasr of aan het strand. Zeer vriendelijk personeel, niets is te veel! Perfecte plek om heerlijk te relaxen. Wij komen hier zeker terug!!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Jumeirah Al Qasr en Jumeirah Dar Al Masyaf

19 februari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel met meerdere restaurants, voor elk wat wils !
Na lekkage in de kamer door gesprongen waterleiding gelijk een suite gekregen van ongekende luxe. Manager is twee keer zijn excuus komen aanbieden en er stond een heerlijke fles witte wijn op ons te wachten.
Dit was ons tweede bezoek en beveel het iedereen aan om er een kijkje te gaan nemen.

Kamertip: Als je gaat voor een Arabian gulf house vraag dan naar nummers 5 t/m 7
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

26 januari 2016 beoordeeld

We hebben een week gezeten in een Golf Villa. Fantastisch. Het personeel is super vriendelijk. Ze staan 24 uur voor je klaar. Onze speciale complimenten voor Ashis, Beril en Daniel (butlers) en Qarim (housekeeper). De kamer is geweldig. Alles zeer modern. Balkon is ook riant.
Kortom: we waren hier voor de 2e keer en er volgt zeker een derde keer!!!
Bart en Marijke Huijbregts-van der Veer

Kamertip: eerste etage van villa geeft qua ligging meeste privacy
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

20 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier inmiddels 2 keer geweest en verbleven in een van de appartementen. Alles was super geregeld en zag er prachtig uit. De kamer, badkamer en het terras waren zeer groot en mooi ingericht. Dries werd gedurende ons verblijf elke dag gefeliciteerd met zijn verjaardag, en in welk restaurant we ook kwamen (zelfs de Buddha
Bar) kreeg hij weer een taartje met felicitaties. Vorig jaar met kerst geweest, rare gewaarwording op het strand liggen met een gecreëerde winterse kerstsfeer. In het complex vind je heel veel accomodaties: souk, restaurants, barretjes, terrassen en koffietenten, fitnessruimtes, veel zwembaden. In Dubai zelf is ook veel te zien, old spice market, de oude haven en natuurlijk de toeristische trekpleisters. Absolute aanrader om eens naartoe te gaan en samen tot rust te komen!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner

Jumeirah Al Qasr Hotel en Jumeirah Dar Al Masyaf Villas

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dubai bekeken
op 0.1 km afstand
Raffles Dubai
nr. 2 van 556 in Dubai
3.491 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah

Adres: Jumeirah Beach Road | Madinat Jumeirah Resort, Dubai 75157, Verenigde Arabische Emiraten
Locatie: Verenigde Arabische Emiraten > Emiraat Dubai > Dubai
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Dubai
Nr. 2 beste resorthotel in Dubai
Nr. 3 hotel aan het strand in Dubai
Nr. 3 romantisch hotel in Dubai
Nr. 4 spahotel in Dubai
Nr. 5 luxe hotel in Dubai
Nr. 7 zakenhotel in Dubai
Prijsklasse: € 326 - € 1.527 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah 5*
Aantal kamers: 283
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, Jumeirah International, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dar Al Masyaf At Madinat Jumeirah Hotel Dubai

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?