Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah
Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
  • Gratis parkeren
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Rose Rayhaan by Rotana(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 59% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 59% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 790 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
23 mei 2016 beoordeeld

Tweede maal in Jumeirah resort. Had een kamer geboekt in Mina A' Salaam maar kreeg een upgrade naar een villa in Dar Al Masyaf en dat was fantastisch met een 24 uur beschikbare butler.
Dank zij de Jumairaf Flavors had ik ontbijt op drie plaatsen naar keuze, dinner of lunch in één van de vele excellente restaurants met diverse smaken en toegang tot het waterpark alsook een happy hour. Elke verplaatsing kon gebeuren met buggies of met bootjes op de kanalen die het resort doorkruizen.
Een applaus voor het vriendelijke en proffesionele personeel van de manager tot de housekeeping.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2016

Geachte Gast,

Ik ben erg blij met de beoordeling die je gedeeld TripAdvisor over uw recente verblijf in Dar Al Masyaf Villas lezen. Dank u voor het nemen van uw tijd om uw feedback en advies te bieden.

Ik was blij toen ik hoorde dat u een goede indruk te maken met de kwaliteit van onze faciliteiten en service aangeboden. Uw genadig commentaar zal dienen als een extra inspiratie voor ons hele team om consequent handhaven van de hoge normen van service excellence die u tijdens uw verblijf bij ons hebben ervaren.

We zullen kijken uit naar uw komst in Dar Al Masyaf Villas nogmaals voor een fantastische vakantie.

Jumeirah Al Qasr & Jumeirah Dar Al Masyaf

28 maart 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel met een ongelooflijk hoog service niveau. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht en onze butler deed alles wat in zijn vermogen lag om ons het naar onze zin te maken. Dar al Masyaf bestaat uit nog twee hotels, het complex is immens, maar doet zeker niet massaal aan. Een stukje paradijs in het Las Vegas in de woestijn

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

Jumeirah Al Qasr Hotel en Jumeirah Dar Al Masyaf Villas

3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort, alles tot in de puntjes verzorgd: snelle check-in, vervoer binnen complex met bootjes/buggy, privé-butler, 2x per dag housekeeping, zeer ruime kamers, privé strand met fijne ligbedden (op elk moment van de dag plek, geen gedoe met "handdoekje leggen") en gratis aanbod van water, fruit, ijsjes en zelfs het schoonmaken van je zonnebril . Wij hadden halfpension geboekt en kregen vouchers die je bij alle Jumeirah Hotels (inclusief restaurants in de Souk) kon inleveren voor lunch of diner. Uitgebreid ontbijtbuffet in Hotel Al Qasr of aan het strand. Zeer vriendelijk personeel, niets is te veel! Perfecte plek om heerlijk te relaxen. Wij komen hier zeker terug!!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Jumeirah Al Qasr en Jumeirah Dar Al Masyaf

19 februari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel met meerdere restaurants, voor elk wat wils !
Na lekkage in de kamer door gesprongen waterleiding gelijk een suite gekregen van ongekende luxe. Manager is twee keer zijn excuus komen aanbieden en er stond een heerlijke fles witte wijn op ons te wachten.
Dit was ons tweede bezoek en beveel het iedereen aan om er een kijkje te gaan nemen.

Kamertip: Als je gaat voor een Arabian gulf house vraag dan naar nummers 5 t/m 7
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Jumeirah Al Qasr & Jumeirah Dar Al Masyaf

26 januari 2016 beoordeeld

We hebben een week gezeten in een Golf Villa. Fantastisch. Het personeel is super vriendelijk. Ze staan 24 uur voor je klaar. Onze speciale complimenten voor Ashis, Beril en Daniel (butlers) en Qarim (housekeeper). De kamer is geweldig. Alles zeer modern. Balkon is ook riant.
Kortom: we waren hier voor de 2e keer en er volgt zeker een derde keer!!!
Bart en Marijke Huijbregts-van der Veer

Kamertip: eerste etage van villa geeft qua ligging meeste privacy
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
MJGuestfeedback, General Manager van Jumeirah Dar Al Masyaf at Madinat Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016

Jumeirah Al Qasr Hotel en Jumeirah Dar Al Masyaf Villas