21 november 2017 beoordeeld

Super service, all inclusive, eten, drinken en sfeer is top! Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. 4-ster hotel maar werkt volgens 5-ster eis! Sky dive gedaan, indoor ski, aquarium, miracle garden, Dubai mall, Marina Mall en Mall of the Emirates, Burj Khalifa. In November is het heerlijk weer met zeewater van 29 C Het vliegen met de A380-800 van Emirates is top! In 2018 ga ik weer!

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
14 november 2017 beoordeeld

Wij hebben 7 dagen verbleven in dit hotel in oktober 2017. Mooie, nette kamer met zeezicht. Het ontbijt was heel heel lekker. Keuze uit diverse verse fruitsappen. Een aanrader is ook het diner in het restaurant, dit is steeds in buffet vorm, heel veel keuze en iedere avond een ander thema. Dit is een uitstekende locatie om Dubai te verkennen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend !!! Kamers, Restaurant, Receptie, Service van heilen personeel ""bizonder ""zwembad /bar /restaurant .
Zeer Helpful personeel !!! Eten als binnen en buiten uitstekend en uitstekende service van bediening. ..zeer geschikt voor families met kinderen. Omgeving is zeer schoon ,s avonds is een beetje druk in omgeving maar dat is gewoon normaal gezien vant over daag is zeer warm en weinig mensen buiten. ..Moie stranden met veel attracties. Als je nog een supermarkt zoek is ook in de buurt +/-10 min lopen, strand +/-10 min, strand trottoir is zeer mooie beleving. ..ik kan blijven schrijven maar ik find locatie van Hotel is Uitstekend !!....Volgende keer kom ik weer! !

Verbleef: april 2017, reisde met familie
26 april 2017 beoordeeld

Wij hebben 8 nachten in dit hotel geslapen. De kamer was erg goed (Superior kamer met uitzicht op Palm Island). Ontbijt ruim voldoende en goed. Zwembad in de zon (verblijf in april). Hotel ligt erg dichtbij boulevard De Walk (1 minuut lopen). Op deze boulevard bevinden zich veel leuke restaurants en bars. Ook kun je hier direct naar het strand lopen. Hotel biedt hiervoor een tas aan met een strandmat, handdoeken en een parasol. Prima geregeld dus. Ook bij het zwembad kun je dagelijks een handdoek halen als je wilt zwemmen. Personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Leuk contact met Suhaib, Mahmoud, Daniel en Harshan (perfecte gastheren). Deze vier heren werkten bij de bar The Deck (bij het zwembad), waar het zowel overdag als 's avonds prima toeven is. Bij een volgend verblijf in Dubai gaan wij zeker weer voor dit hotel.

Kamertip: Kies voor een Superior kamer. Deze liggen wat hoger.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
JAOVH, Rooms Division Manager van JA Ocean View Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Beste Edwfort,

Het is fijn om te lezen dat een aantal positieve factoren heeft bijgedragen aan uw fijne verblijf bij ons. Onze medewerkers neemt grote tevredenheid van beoordelingen die hun dienst wordt gewaardeerd en ik wil u bedanken voor dat . Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw complimenten worden overgedragen aan ons team.

Nogmaals dank voor het plaatsen van deze mooie review en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in JA Ocean View Hotel.

Met vriendlijke groet,

Greg Moses
Rooms Division Manager

25 april 2017 beoordeeld

Mooi, groot hotel. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Nette, frisse kamer met balkon, zeezicht. Zeer uitgebreid ontbijt. Alleen vrij klein zwembad. Goede fitness en wellness activiteiten. Om de hoek bij the Walk.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden