TripAdvisor

vanaf US$ 298,00
vanaf US$ 145,00
vanaf US$ 23,53
Beoordeeld op 7 juli 2019

Deze ervaring mag je gewoon niet overslaan. De high tea is behoorlijk aan de prijs, maar wat je er voor terug krijgt is fantastisch. Als het uitzicht niety heel erg belangrijk voor je is, boek dan de high tea in de lobby op de 1e verdieping. Scheelt best veel in de prijs!

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Omdat onze zoon stage loopt in dit hotel kregen we een privé rondleiding, het was fantastisch om te zien hoe de rijken der rijken zich laten verwennen in dit zeer luxueuze hotel.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Vooraf zal ik wat roepen over taxi neem de reguliere taxi niet Uber of careem lijkt goedkoper maar is gewoon duurde wij vertrokken Downtown te betalen 60 AED is zo'n 35 KM rijden terug Uber 110 AED zelfde rit. Pas op als ze vast tarief roepen nee zeggen maar meter aan laten zetten. Ook daar zijn we mee opgelicht met 70 AED verschil. Nu het hotel skyvieuw gedaan pakket afgenomen. Entree super mooi boven zeg maar lobby super mooi dure kleine winkels niks op aan te merken personeel super aardig. Dan ga je naar de 27 etage mooie lift lijkt op de huis te duin lift Noordwijk. Ontvangst zoals je verwacht cocktails echt een aanrader ook de olijven die je gratis krijgt blijven aangevuld worden hebben echt 4 schalen op. Ben geen olijf man maar deze waren zo heerlijk moesten wachten bij een te hoge tafel en te lage stoelen vervelend. Later werden op een bank geplaatst wachten plaats bij raam want eerst gaan de gasten hotel merk ik dan de anderen. Lijkt erop dat ze voor buitenstaanders speciaal aantal beperkte zit plaatsen bij raam hebben. Maar uiteindelijk gekregen letten niet zo op de tijd hoor dus die 2 uur kan je volgens mij wel overheen.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019

Zeer luxueus en prachtig ingerichte lobby. Rustig. Aangenaam vertoeven. Het heeft iets magisch!
Ook rond het hotel aangenaam om te wandelen.
Mooi zicht. Probeer ook eens de bar en het restaurant Scape op het terras.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019

Iedereen roept .. dat moet je doen. Ticket online gekocht .. aan de kassa AED 1.200 en on line AED 400. Dus geweest .. alles goed georganiseerd .. het was niet druk, maar dan kostte het naar boven komen al een half uur. Eenmaal boven ... leuk maar ook niet meer dan dat

Datum van activiteit: maart 2019