“Prima”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Towers Rotana
Beoordeeld als nr. 109 van 563 hotels in Dubai
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gied hotel met vriendelijke staf. Mooie kamer, helaas met uitzicht op de buurflat. Bar is een goede pub met happy hour tot 20.00 uur. Zelf parkeren lukt he niet maar dat doet valet fijn voor je. Badkamer zou wat ruimer mogen, is een smalle ruimte met bad. Ontbijt is duur maar ok, en locatie is prima, dubai mall is even lopen maar de metro en rooptopbar bij fourpoints zijn echt vlakbij. Dit hotel bevalt ons wel.

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2017

Dear Ehvdinkys,

We sincerely appreciate taking your time to share your detailed review and valued feedback from your recent stay at Towers Rotana Dubai. We are happy to know that you had a great stay at our hotel and our services met your expectations.

We thank you for your kind remarks to our facilities, reasonable price and good room, and the hotel location at good access to Dubai mall and Burj Khalifa. It is always a pleasure for us to get nice comments and we are really happy that you appreciate our services and facilities. Thank you for the kind remarks to our team and for your recommendations to Towers Rotana Dubai.

It is a real pleasure to have you as our guest and we thank you for having choosing us for your stay in Dubai.

Sincerely,

Hossam Mansour
Towers Rotana Dubai

9 oktober 2017 beoordeeld

Hotel ligt heel erg gunstig langs de Sheikh Zayed Road, tegenover de metro, 1 halte van de Dubai Mall, heeft uitstekende kamers en prima personeel, erg veilig zoals alles in Dubai, wel vreemd om buiten het hotel om naar het zwembad te komen.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant van het hotel, erg stil.
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde alleen
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Dear Wim D,

We sincerely appreciate taking your time to share your detailed review from your recent stay with us at Towers Rotana Dubai. We are happy to know that we have met your business needs though it was short. It is always a pleasure for us to get nice comments and we truly appreciate your review to our services and facilities.

We always have the pleasure of welcoming you again here at Towers Rotana Dubai.

Sincerely,
Hossam Mansour

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze cruise 2 nachten doorgebracht in hotel Tower Rotana. Luxe uitstraling en hadden een mooie kamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. De medewerkers van de receptie is zeer vriendelijk. Het openbaar vervoer is op loopafstand en 2 haltes naar de Dubai Mall.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2017

Dear Joke S,

We are happy to know that you had a nice stay with us and that the services of our staff met your satisfaction. Thank you for your valuable review and feedback to Towers Rotana Dubai. We have passed on your compliments to the rest of our team, who were very pleased of your gesture. Your kind remarks and valuable feedback will go a long way in motivating our entire team.

We sincerely looking forward to welcome you back again soon

Best regards,

12 april 2016 beoordeeld

Mooie kamers en een zeer goed ontbijt. De lokatie naast het metro station is zeer goed en de gratis bus naar Kite Beach is handig. Om bij het zwembad en de sportschool te komen moet je helaas eerst naar buiten en dan weer een ander gebouw in naar de 6e etage. Een beetje gedoe. Maar verder een prima verblijf. Internet is gratis in de lobby maar prijzig in de kamer (AED 70)

Kamertip: Kamer aan de voorkant heeft mooi uitzicht over de gebouwen maar ook geluid van de weg.
  • Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Dear MvR- Travels,

We are very happy to know that you had a pleasant stay with us, and very pleased with your kind remarks to our services and the facilities.

We have noted your comments with regards to the free Wi-Fi which we do of course provide free to all our guests in public areas though not in guest rooms. We would like to advice you that Rotana has decided to offer free Wi-Fi throughout the hotel to all guests who book through our brand website via Rotana.com effective from January 1st 2016 . You can rest assured that the rates available on Rotana.com will always match those available to you though any online booking agent.

We hope you will be able to book through our website for your next trip to Dubai and benefit from this complimentary benefit.

Once again, thank you very much and we look forward to welcoming you back to the Towers Rotana Dubai in the near future.

We sincerely looking forward to welcome you back again soon

Best regards,

17 april 2015 beoordeeld

Het is een hotel dat heel snel aanvoelt wat je reden en doel is van het verblijf en stellen daar hun dienstverlening op af.
Reageren op je vragen met een antwoord dat iets oplost. Vaak maak je mee dat ze uitleggen wat hun werkwijze is, maar zij lossen het op.

Kamertip: Alle kamers hebben een goede ligging.
15 april 2015 beoordeeld

Gunstig gelegen. Tussen 2 metro station's. Moderne prachtige ruime mooie kamers.
Gezellige bar in de kelder. Zwembad en fitnis op het dak van de parkeer garage. Wel prijzig alle X. 2 blikjes bier en 1 bordje patat € 23,-

Kamertip: Kamers aan de voorzijde op de hoeken hebben een prachtig uitzicht.
31 maart 2015 beoordeeld

Mooi hotel nabij de metro en op loopafstand van Burj Khalifa( 20 min.) Het hotel is aan een drukke weg gelegen. Ruime kamers met een uitbouw waar je van de drukte op de grond kunt genieten waar het verkeer in 6 banen voorbij rijdt. Fantastich ontbijt met te veel artikelen om op te noemen. In de lobby is er gratis wifi. Kortom een geweldig hotel.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dubai bekeken
op 0,1 km afstand
Emirates Grand Hotel
nr. 158 van 563 in Dubai
1.089 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Towers Rotana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Towers Rotana

Adres: Sheikh Zayed Rd | PO Box 30430, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
Locatie: Verenigde Arabische Emiraten > Emiraat Dubai > Dubai
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 82 romantisch hotel in Dubai
Nr. 85 familiehotel in Dubai
Nr. 97 luxe hotel in Dubai
Nr. 102 zakenhotel in Dubai
Prijsklasse: € 65 - € 336 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Towers Rotana 4*
Aantal kamers: 372
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Ctrip TA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Towers Rotana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Towers Rotana - Dubai Hotel Dubai
Hotel Rotana Dubai
Towers Rotana Hotel Dubai

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?