Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 59% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 59% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 775 per nacht.

• Aan het strand
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
  • Zwembad
Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
9 oktober 2017 beoordeeld

Hotel ligt heel erg gunstig langs de Sheikh Zayed Road, tegenover de metro, 1 halte van de Dubai Mall, heeft uitstekende kamers en prima personeel, erg veilig zoals alles in Dubai, wel vreemd om buiten het hotel om naar het zwembad te komen.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant van het hotel, erg stil.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Dear Wim D,

We sincerely appreciate taking your time to share your detailed review from your recent stay with us at Towers Rotana Dubai. We are happy to know that we have met your business needs though it was short. It is always a pleasure for us to get nice comments and we truly appreciate your review to our services and facilities.

We always have the pleasure of welcoming you again here at Towers Rotana Dubai.

Sincerely,
Hossam Mansour

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze cruise 2 nachten doorgebracht in hotel Tower Rotana. Luxe uitstraling en hadden een mooie kamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. De medewerkers van de receptie is zeer vriendelijk. Het openbaar vervoer is op loopafstand en 2 haltes naar de Dubai Mall.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2017

Dear Joke S,

We are happy to know that you had a nice stay with us and that the services of our staff met your satisfaction. Thank you for your valuable review and feedback to Towers Rotana Dubai. We have passed on your compliments to the rest of our team, who were very pleased of your gesture. Your kind remarks and valuable feedback will go a long way in motivating our entire team.

We sincerely looking forward to welcome you back again soon

Best regards,
Karim Nahas

12 april 2016 beoordeeld

Mooie kamers en een zeer goed ontbijt. De lokatie naast het metro station is zeer goed en de gratis bus naar Kite Beach is handig. Om bij het zwembad en de sportschool te komen moet je helaas eerst naar buiten en dan weer een ander gebouw in naar de 6e etage. Een beetje gedoe. Maar verder een prima verblijf. Internet is gratis in de lobby maar prijzig in de kamer (AED 70)

Kamertip: Kamer aan de voorkant heeft mooi uitzicht over de gebouwen maar ook geluid van de weg.
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
TowersRotanaDubai, General Manager van Towers Rotana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Dear MvR- Travels,

We are very happy to know that you had a pleasant stay with us, and very pleased with your kind remarks to our services and the facilities.

We have noted your comments with regards to the free Wi-Fi which we do of course provide free to all our guests in public areas though not in guest rooms. We would like to advice you that Rotana has decided to offer free Wi-Fi throughout the hotel to all guests who book through our brand website via Rotana.com effective from January 1st 2016 . You can rest assured that the rates available on Rotana.com will always match those available to you though any online booking agent.

We hope you will be able to book through our website for your next trip to Dubai and benefit from this complimentary benefit.

Once again, thank you very much and we look forward to welcoming you back to the Towers Rotana Dubai in the near future.

We sincerely looking forward to welcome you back again soon

Best regards,
Karim Nahas

17 april 2015 beoordeeld

Het is een hotel dat heel snel aanvoelt wat je reden en doel is van het verblijf en stellen daar hun dienstverlening op af.
Reageren op je vragen met een antwoord dat iets oplost. Vaak maak je mee dat ze uitleggen wat hun werkwijze is, maar zij lossen het op.

Kamertip: Alle kamers hebben een goede ligging.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
15 april 2015 beoordeeld

Gunstig gelegen. Tussen 2 metro station's. Moderne prachtige ruime mooie kamers.
Gezellige bar in de kelder. Zwembad en fitnis op het dak van de parkeer garage. Wel prijzig alle X. 2 blikjes bier en 1 bordje patat € 23,-

Kamertip: Kamers aan de voorzijde op de hoeken hebben een prachtig uitzicht.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner