Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
18 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
AutographUS$ 206
PricelineUS$ 206
TripadvisorUS$ 206
travelup.comUS$ 235
TravelocityUS$ 206
Prestigia.comUS$ 305
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (7.184)
Beoordelingen filteren
7.184 resultaten
Waardering van reizigers
4.703
1.417
522
273
269
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
4.703
1.417
522
273
269
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 7.184 beoordelingen
Beoordeeld op 1 februari 2023

Super Hotel waar je nog echt als gast welkom bent kamers super netjes en schoon.
Ontbijt veel keuze zwembad en privé strand zijn top ook hier schoon en netjes onderhouden ik beveel iedereen dit hotel aan ik zit er nu nog 3 dagen maar ze hebben mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt.

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank dannyd345
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Sarah Daud, Guest Services / Front Office van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2023
Google-vertaling

Thank you so much Danny for sharing your wonderful time here in our hotel.

It gave us great pleasure to read your review of our hotel, and it would encourage us to continue offering exemplary hospitality service to our valued guests like you.

We take pride in achieving our guests' expectation as best we can.
Please enjoy your remaining stay with us, and our team will be available to help you at all times.

Best Regards,

Karolina Paliszewska
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Fijn hotel met zwembad en eigen strand. We hadden een club-room wat als voordelen heeft dat je rustig (en met uitzicht) kunt ontbijten, tussen 3 en 5 afternoon tea en tussen 6 en 8 cocktails kunt drinken met hapjes. Omdat het vrij rustig is in de club lounge is dit voor ons een meerwaarde.
Het personeel is vriendelijk en aardig alleen jammer dat er altijd onbeschofte gasten rondlopen die weinig rekening houden met anderen en bijvoorbeeld zonder mondkapjes in een lift komen staan die al vol is.

Het zwembad is ruim en er was voldoende plek op de ligbedjes in de tijd dat wij er waren. De laatste dagen werd het echter al wel wat drukker.

De prijzen van drankjes en eten zijn wel van Dubai niveau.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank RichardW035
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Habtoor Grand Resort Autograph Collection, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022
Google-vertaling

Dear RichardW035,

Greetings from Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!

Thank you for staying with us and sharing your wonderful feedback favoring your recent stay.

Indeed, our hotel is conveniently situated in a promising neighborhood of Dubai City, with such a privately owned beach for our in-house guests, as well as a pool area, that you can genuinely enjoy and optimize over time. The unmistakably friendly-caring staff who constantly provide you with superb hospitality service, as well as the delectable F&B selections, round out your wonderful stay.

Some circumstances with the guests are out of our control, especially the one you have mentioned.
However, we are trying our very best to keep your comfort as per the flow standard to provide the very best stay with us.

Likewise, your positive feedback is much appreciated overall, and our team is committed doing the best hospitality service we can. And we do hope to welcome you back in the near future.

Best Regards,
Karolina Paliszewska
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Habtoor Grand resort is gelegen aan de JBR, de populairste plek in Dubai. Het grote voordeel van dit hotel, in tegenstelling tot de andere hotels aan de JBR, is dat je er gemakkelijk weg geraakt met de taxi. Verder zijn de torenkamers onberispelijk en het ontbijt compleet.
Er is een minibar in de kamers en de wi-fi werkt feilloos over de hele accommodatie. Toch wel prettig om te appen met het thuisfront vanop je luie zetel aan het zwembad. Verder vonden we restaurant Luciano’s een aanrader. Het dinnerbuffet in het hoofd restaurant is dan weer voor verbetering vatbaar.
Op de service valt niets op te merken. We willen een speciale vermelding geven aan Sunil, die heel vriendelijk en hulpvaardig was.
Samengevat kunnen we stellen dat het hotel prijs-kwaliteit en ligging moeilijk te overtreffen valt.
Wil je beter dan moet je zeer diep in de buidel tasten

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank BrunoC5023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Habtoor Grand Resort Autograph Collection, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022
Google-vertaling

Dear BrunoC5023,

Greetings from Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!

Thank you for staying with us and sharing your wonderful feedback favoring your recent stay.

We're glad to express how happy it makes us to read your favorable reference; it gives us so much confidence as a hotelier to hear that we were once again able to provide the highest advantage of hospitality service and surpass our guests' standards, and that our stellar associates' efforts were appreciated.

Indeed, our hotel is greatly located in the promising area of Dubai City plus a wide private beach for our in-house guests that you can truly enjoy and maximize overtime, as well as the pool area. Top of it, is the undoubtedly friendly-caring associates that always provide you an exceptional hospitality service and the indulging F&B selections to sum up your great stay.

Your positive feedback is much appreciated overall, and our team is committed doing the best hospitality service we can. And we do hope to welcome you back in the near future.

Best Regards,
Karolina Paliszewska
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden een tuinkamer geboekt. Bij aankomst s nacht bleek de airco niet te werken. Na lang wachten kregen we een torenkamer op de 3e verdieping aangeboden welke veel mooier, nieuwer en ruimer was. De tuinkamer oogde smoezelig.
Prijs kwaliteit niet goed in verhouding.
Ontbijt is prima en uitgebreid. Het eten in t restaurant was niet goed en smakeloos.
Strand is mooi en fijne bedden.
Na positief getest te zijn voor de terugweg op Corona was de medewerkster van de receptie erg vriendelijk en meewerkend.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank NicolevanD
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Habtoor Grand Resort Autograph Collection, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022
Google-vertaling

Dear NicolevanD,

Greetings from Habtoor Grand Resort, Autograph Collection!

First of all, thank you for sharing your feedback following your recent stay with us.

Thank you for letting us know about the AC malfunction, as a result, you were moved to the tower room for your better comfort. The same, failure of the restaurant not meeting your expectations has been shared with the responsible department and surely will take the necessary steps from there.

Indeed, our hotel is gifted with the wide and well-maintain beach, plus the indulging breakfast that you can truly enjoy with your family to the fullest.

Likewise, your positive feedback is much appreciated overall, and our team is committed doing the best hospitality service we can. And we do hope to welcome you back in the near future.

Best Regards,
Karolina Paliszewska
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Service was goed en behulpzaam complimenten voor gina uit Ghana die had alles goed geregeld
En erg vriendelijk kamers waren schoon en bedden en ontbijt was goed voor een leuke en zorgeloze vakantie ben je aan het goede adres hier
Nogmaal bedankt gina van de housekeeping

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Ahmed A
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Habtoor Grand Resort Autograph Collection, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021
Google-vertaling

Dear Ahmed A,

Thank you for your positive feedback.

Glad to see that you found our service and facilities to your satisfaction, as this is what we strive to achieve at all times. I really appreciate that you have acknowledged our efforts to go above and beyond our duties to make your stay pleasurable and already shared with the entire team especially with Gina.

It will be our pleasure to welcome you back to Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels.

Best regards,

Karolina Paliszewska

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken