Habtoor Grand Resort, Autograph Collection
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 162*
US$ 144*
  • Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

US$ 385*
US$ 238*
  • Gratis parkeren
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 142*
US$ 372*
US$ 315*
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 362 per nacht.

Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 253*
US$ 191*
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 212 per nacht.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 174*
US$ 142*
US$ 324*
US$ 252*
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 297 per nacht.

Burj Al Arab Jumeirah(Dubai)
US$ 1.543*
Gratis annuleren tot 30/05
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 402*
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 684 per nacht.

Anantara The Palm Dubai Resort(Dubai)
US$ 258*
Anantara.com
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel gelegen op het vaste land tov het palmeiland. Mooie tuinen, zwembaden. Vriendelijke bediening, mooie kamers. Wij waren dik tevreden. Zeer uitgebreid wereld ontbijt met echt heerlijke gerechten, en alles is super vers

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
HabtoorGrand, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post a feedback of your stay on TripAdvisor.

Your words of appreciation and your assessment of our offerings, services make us deeply proud of what we are doing. We are so glad that you get to experience our first class service and accommodations.

Please visit us again soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel for another fantastic experience.

Best regards,

Fredrik Reinisch | General Manager | Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, A Marriott Luxury & Lifestyle Hotel | Jumeirah Beach | PO Box 24454 | Dubai | United Arab Emirates | Tel: +971 4 399 5000

19 oktober 2017 beoordeeld

Kinderen mogen niet in de poolbar en nog 2 andere gelegenheden. Hoeveelheid restaurants en zwembaden vallen tegen. Daarnaast is e Hygiene rond de glijbanen vreselijk slecht te noemen.. Waterval staat niet aan en vol drek en smurrie.
Animatie voor kids niet gezien, op 1 ochtend na dan. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon. Ontbijt is prima. Vooral op de 25ste etage.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
HabtoorGrand, Front Office Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing our resort as your holiday destination.

Your comments has been noted and the appropriate team is taking this very seriously as health and safety for us is what comes first and this is not the service of excellence towards which we continually strive and not the impression we wish to give our guests. Our kids club have different daily activities schedule however I apologize if the information was not delivered clearly to you.

Nevertheless, we truly appreciate your generous feedback on the friendliness of our team members and for commenting on room cleanliness and the breakfast especially at the club lounge.
As we strive to deliver a flawless guest experience, I would be glad too in receiving an email from you directly at hgrs.fomgr@habtoorhospitality.com to discuss this with you further.

Once again, our sincere apologies and It is our pleasure to have you stay with us and we look forward to hosting you again at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel.

Sincerely,

Ahmed Nabil | Front Office Manager | Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, A Marriott Luxury Lifestyle Hotel |P.O. Box: 24454 | Dubai | United Arab Emirates: + 971 4 399 5000

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst door Sophia super tevreden.
We kregen heel veel informatie en tips over het hotel en de bezienswaardigheden hier in Dubai en Abu dhabi.

Sophia heel erg bedankt voor je gastvrijheid je vriendelijkheid en hulp! Super.

Ook heeft Salah ons goed geholpen. Bedankt.

Schone kamers, hygiene wordt goed bijgehouden. Uitzicht naar zee is prachtig.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
19 juni 2017 beoordeeld

Ik ben in Februari naar dit hotel geweest, het was gewoon SUPER! top locatie, top service, top bediening,... Ik zou het zelfde hotel nemen als ik terug ga. De kamer is ook prachtig, het uitzicht net van 't zelfde. Lekker eten, goeie kapper, super massages,... 1 woord WAUW!

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
HabtoorGrand, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for your flattering feedback following your recent stay in our resort. We sincerely appreciate you for pointing out our excellent location, excellent service of our associates and spacious accommodation with magnificent view of the Marina. We are truly glad to know we exceeded your expectations. We look forward to your next visit and will once again work hard to earn your endorsement.

It is our pleasure to be of service to you. Please visit us again soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotels.

Best regards,

Fredrik Reinisch | General Manager | Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, A Marriott Luxury & Lifestyle Hotel Jumeirah Beach | PO Box 24454 | Dubai | United Arab Emirates | Tel: +971 4 399 5000

20 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect ontvangst, prima kamers, uitstekende bediening. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere bistro's in de tuin. (Libanees niet overslaan). Gym, zwembad, strand, winkelen en omgeving is heerlijk genieten. Niet goedkoop, maar is de kwaliteit zeker waard.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
HabtoorGrand, General Manager van Habtoor Grand Resort, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your worthwhile experience in our resort.

We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, please don't hesitate to call us for assistance.

Looking forward to welcoming you back soon at the Habtoor Grand Resort, Autograph Collection Hotel.