Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.483)
Beoordelingen filteren
4.483 resultaten
Waardering van reizigers
3.228
936
183
61
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.228
936
183
61
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.483 beoordelingen
15 juni 2017 beoordeeld

aangenaam verblijf in dit prachtige hotel. de kamers zijn tevens prachtig gerenoveerd. het buffet, zowel als ontbijt, als voor dinner was uitstekend . vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Wij wilden een andere kamer, enkel en alleen omwille van een beter uitzicht, en niks was teveel om dit meteen te bewerkstelligen.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank PatriekD5
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General_ManagerDXB, General Manager van Grand Hyatt Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2017
Google-vertaling

Dear Patriek D,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

Grand Hyatt Dubai continues to strive and deliver efficient service standards and we are delighted to know that we have achieved this during your stay with us. We are proud to live up to our "Grand" name.

We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to Grand Hyatt Dubai in the near future.

Warm Regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had dit hotel reeds meermaals bezocht. Nu werd mijn kamer (3 weken voordien geboekt) last minute
gecanceled wegens mastercard niet ok (untrue). Bij telefonisch contact bleek het hotel vol. Een overboekingsverhaal.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Bedank Eric_uit_Gent
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General_ManagerDXB, General Manager van Grand Hyatt Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017
Google-vertaling

Dear Eric_uit_Gent,

Thank you for taking the time to write a review and we would like to apologize for the inconvenience that you have faced while making a booking with us.
Please note, the information you have shared has been passed on to the concerned departments. Kindly consider this as a one off incident which is definitely not the level of standards at our hotel.

We appreciate your review and do hope that you will give us another opportunity to serve and enhance your visit.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 april 2017 beoordeeld

Een vroege incheck 's morgens vroeg was geen enkel probleem en na de lange vlucht zeer welkom. Een goed verzorgd hotel en gunstig gelegen voor een bezoek aan Dubai. Personeel erg vriendelijk en zeer attent

  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank K6780GIpeterp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fathi_Khogaly, General Manager van Grand Hyatt Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2017
Google-vertaling

Dear K6780GIpeterp

Thank you for taking the time to write a review of our hotel. We are delighted to know that you had a pleasant stay with us while finding our location strategically positioned within the vicinity of the airport and the main highlights of Dubai.

We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.

Warm Regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 april 2017 beoordeeld

Het hotel biedt veel behalve de goede locatie, 13 restaurants mooie zwembaden. Prachtig entree met een tropische tuin, een aanbeveling om er te verblijven.Zeer ruime rustige kamers, met uitstekende bedden en een ruime badkamer.

  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank 816anjad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fathi_Khogaly, General Manager van Grand Hyatt Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2017
Google-vertaling

Dear 816anjad,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel and we are delighted to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

With 13 Food and Beverage restaurants, our indoor and outdoor swimming pools, The Kidz Club, Ahasees Spa & Club and our health and leisure facilities, we aim to provide all-round guest satisfaction.

We appreciate your review and look forward to welcoming you back to Grand Hyatt Dubai on your next visit.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 maart 2017 beoordeeld

Mooi hotel dat goed onderhouden wordt. Attend personeel en uitgebreid buffet ontbijt. Zeker een aanrader voor zakelijk en prive verblijf.
Helaas slechte wifi verbinding (telefoneren met messenger of skype was niet mogelijk. Maar dat was ook het enige minpunt.

  • Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Bedank MarcelDeGrutter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HyattinDubai, General Manager van Grand Hyatt Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2017
Google-vertaling

Dear MarcelDeGrutter,

Thank you for taking the time to write a review on Trip Advisor and we are pleased to hear that you enjoyed your most recent stay with us.

Guests such as yourself inspire us to exceed expectations in every way and we thank you for your kind words regarding our location, service and sumptuous breakfast. On the other hand, we would like to apologize for the inconvenience faced with regards to the WiFi connectivity - your feedback will be conveyed to the team to remedy.

We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the near future.

Warm regards,
Fathi Khogaly
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken