Beoordeeld op 6 maart 2016

We boekten een kamer voor vier personen; dat zou moeten kunnen. Dit ook meerdere keren telefonisch gevraagd. Helaas zijn er op een kamer slechts bedden voor twee personen, niet wat je zoekt dus.
Er is een shuttle service, ook vanaf terminal 1, terwijl het hotel eigenlijk om de hoek ligt. De frequentie ligt dan wel laag gezien de afstand, slechts eens per 3 kwartier.

Het hotel hebben we verder niet gezien, maar het aanbod was gewoon niet goed. We konden er ook slechts met veel moeite van afkomen.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel als slaapplek voor een doorreis vanuit Dubai. Leuke kamers, goed eten en niet te ver van shopping en de tourbus door Dubai. Wekservice perfect zodat je niet de volgende vlucht mist. Wifi mindere kwaliteit. Crew zeer zeker behulpzaam met oplossen vragen mijnerzijds.

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 januari 2016 via mobiele applicatie

In februari vorig jaar wilden we graag een paar nachten naar dubai gaan. We vlogen tenslotte met Emirates op de heenweg. We vroegen aan onze zoon waar we het beste konden zijn. We hadden zware koffers bij ons want onze eindbestemming zou na 3 dagen Dubai, 2 weken Doha, Bali zijn. Uiteindelijk kwamen we bij dit hotel. Vlakbij de luchthaven met een eigen shuttle bus.
Het hotel verzorgde goede taxi's ritjes naar Dubai centrum. We werden op diverse punten afgezet. Voor de terugweg naar het hotel konden we met een gewone taxi uitstekend de weg terugvinden of doorgaan naar andere delen van Dubai. De kamers waren uitstekend. Mooie kamers met schone lakens en veel verschoning bij de handdoeken. Het ontbijt buffet werd ook uitstekend verzorgd. Dat was aan de ene kant een voordeel- in het hotel. Aan de andere kant wil je wel graag zelf bepalen waar je wilt ontbijten. Dat was er niet in de buurt. Jammer.
We hebben fijne dagen gehad in Dubai. Zeker een aanrader.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 april 2015

Goed typisch Dubai hotel en meer enkele minuten rijden van luchthaven. Er is een gratis shuttle voorzien die je van en naar de luchthaven brengt.
Er is een bureel van het hotel voorzien bij de uitgang in de lichthaven die je met veel plezier zullen begeleiden naar de shuttle
Kamers zijn groot en netjes en bijna allemaal met zicht op de binnentuin met zwembad.
Zijn twee verschillende restaurants en een bar met pubfood in hotel.
Receptie is voledig bemand 24/24.
WIFI is extra te betalen maar is dan ook snelle verbinding. (100 AED/ 24 uur)

Kamertip: kamer met uitzicht binnentuin
  • Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juli 2014 via mobiele applicatie

Upgrade gekregen naar de nieuwbouw, heerlijk rustig. Vorige keren wat last van muziek in de (gezellige) binnentuin.

Voor 100 Diram Wifi + ontbijt. Vreemde combi maar wel handig als je voor weinig (57euri...) een kamer geboekt heb via bookings.com. Je kan het ontbijt gewoon als roomservice boven laten brengen. Ideaal als je er weer vroeg uit moet voor je vliegtuig.

Shuttle rijdt via T2 (5min) naar T3 (10 min).

Beneden gezellige pub met snelle hap of een prima Italiaan.

Verbleef: juni 2014