Le Royal Meridien Beach Resort & Spa
Rixos Premium Dubai(Dubai)
  • Restaurant
FilterenAlle talen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super verblijf gehad in dit mooie hotel.
Centraal gelegen dicht bij the Walk.
Super aardig personeel, hele mooie zwembaden en super eten , ontbijt , lunch , diner.
We komen zeker nog eens terug.
Echt verwennerij.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
2 mei 2017 beoordeeld

Het is een groot hotel, doch qua drukte valt het erg mee. Wij hadden een super de luxe kamer met uitzicht oo zee wat erg fijn was. Uitzicht was erg mooi. De kamer was ruim en schoon. Wij hadden half-board. Ontbijt en buffet in brasserie 2.0 was erg goed. Jammer dat men in het hotel half-board niet echt helemaal door voerden. In het buffet restaurant kon je gebruik maken van je half-board, doch bij de andere restaurants kreeg je 125,00 Dirham per persoon dat nadien van de rekening zou worden gehaald. Daar de andere restaurants vrij aan de prijs waren, vonden wij dat nogal karig. Ook een versnapering aan het zwembad waren best aan de prijs. Maar dat is in Dubai te voorzien. Meer dan genoeg plek qua bedden en parasols en gelukkig weinig handdoek leggers. Let op, op zaterdag is het erg druk ivm de rustdag. Veel expads maken tegen betaling dan ook gebruik van de hotel faciliteiten. De tuin mag wat mij betreft wel wat groener (veel gras met wat palmbomen). Maar het is een prima plek om zoals wij hebben gedaan een weekje te verblijven. Wij hebben genoten. Personeel is vriendelijk en ontzettend service gericht.

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht, kost wat extra maar zeker de moeite waard. Je kijkt dan ook uit op Dubai Sky Dive, wat erg leuk is om te zien.
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een heel fijn hotel op een fantastische locatie.
Ik denk zelfs 1 van de beste locaties van Dubai.
Het hotel licht bij de walk en op loopafstand van de metro.
Via de grote tuinen met zwembaden loop je zo het strand op.
Altijd genoeg bedjes in de tuin en bij het strand waar je constant op je wenken wordt bediend.
Ook vind ik het gezellig dat er wat leven is in de tuinen (vogeltjes en eendjes).
Het hotel wordt momenteel gerenoveerd en wij kozen voor een kamer die nog niet gerenoveerd was en kregen er daarom gratis elke dag een afternoon tea bij.
Dit is echt heerlijk van 14-17 kun je dan heerlijk uitgebreid lunchen.
Deze afternoon tea is bijna net zo fijn als het uitgebreide ontbijt.
Een kamer met zeezicht is ook zeker de moeite met uitzicht op Atlantis en de burj Arab vanaf een groot balkon.
Het hotel was helaas wel binnen anderhalf jaar fors gestegen in prijs.
We waren er in december 2015 en nu in maart 2017 weer.
Ook zijn ze heel makkelijk als je eerder aankomt en je kamer alvast in wilt en ook als je je kamer wat langer wilt de dag van vertrek (dit kost niets extra).

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
9 maart 2017 beoordeeld

Hotel met uitzicht over het water, zeer vriendelijk personeel, fijne ambiance, zeer schoon. Geweldige kamer op de 23 etage , mooi zicht op de Cornisch/water.
Fijne badkamer, geen last van geluid op de kamer, goede stille airco, wifi erg snel, koffie en thee faciliteiten op de kamer, klein koelkastje en dagelijks flessen water. Dank aan onze schoonmaker Duyaiyaj want het was super schoon. Congiere service is fantastisch en de valet parking is ideaal. Hotel ligt heel centraal , je kunt lopen naar de Abu Dhabi mall en winkels/restaurants in de omgeving.Of met de taxi die voor het hotel staan ( ongeveer 2,50 euro) Lekker zachte bedden aan het zwembad.Momenteel zijn ze het Amalfi restaurant aan het opknappen maar geen overlast ervaren.

Kamertip: Vraag een kamer hoog ivm mooi uitzicht
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier aangekomen stapelen de problemen zich op. Niet de kamer van het type dat we boekten gekregen. Dan verplaats maar uren wachten. Een hoop lawaai door de bouwwerf hiernaast (euh, rustig even aan het zwembad wachten ? Neen dus).... nu maar hopen dat wie andere kamer wat wordt... in een ander gebouw dan onze kinderen... zo teleurgesteld! #danhebjeensvakantie !!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
GHLRM, e-Services Manager van Le Royal Meridien Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for posting your review on TripAdvisor.

Whilst it was a pleasure to have you as our guest at Le Royal Meridien, we are sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay with us.

We have noted your comments regarding the noise from the residential tower development outside the hotel premises and we would like to assure you that all possible precautions have been taken to minimize the inconvenience this may cause, but unfortunately this development is out of our control.

Your feedback is greatly valued and we do hope that your experience will not deter you from visiting us again.

Kind regards,

e-Services Manager