Le Royal Meridien Beach Resort & Spa
The Ritz-Carlton, Dubai(Dubai)
Atlantis, The Palm(Dubai)
  • Zwembad
Anantara The Palm Dubai Resort(Dubai)
  • Gratis parkeren
Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 836 per nacht.

• Gratis parkeren
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een heel fijn hotel op een fantastische locatie.
Ik denk zelfs 1 van de beste locaties van Dubai.
Het hotel licht bij de walk en op loopafstand van de metro.
Via de grote tuinen met zwembaden loop je zo het strand op.
Altijd genoeg bedjes in de tuin en bij het strand waar je constant op je wenken wordt bediend.
Ook vind ik het gezellig dat er wat leven is in de tuinen (vogeltjes en eendjes).
Het hotel wordt momenteel gerenoveerd en wij kozen voor een kamer die nog niet gerenoveerd was en kregen er daarom gratis elke dag een afternoon tea bij.
Dit is echt heerlijk van 14-17 kun je dan heerlijk uitgebreid lunchen.
Deze afternoon tea is bijna net zo fijn als het uitgebreide ontbijt.
Een kamer met zeezicht is ook zeker de moeite met uitzicht op Atlantis en de burj Arab vanaf een groot balkon.
Het hotel was helaas wel binnen anderhalf jaar fors gestegen in prijs.
We waren er in december 2015 en nu in maart 2017 weer.
Ook zijn ze heel makkelijk als je eerder aankomt en je kamer alvast in wilt en ook als je je kamer wat langer wilt de dag van vertrek (dit kost niets extra).

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
9 maart 2017 beoordeeld

Hotel met uitzicht over het water, zeer vriendelijk personeel, fijne ambiance, zeer schoon. Geweldige kamer op de 23 etage , mooi zicht op de Cornisch/water.
Fijne badkamer, geen last van geluid op de kamer, goede stille airco, wifi erg snel, koffie en thee faciliteiten op de kamer, klein koelkastje en dagelijks flessen water. Dank aan onze schoonmaker Duyaiyaj want het was super schoon. Congiere service is fantastisch en de valet parking is ideaal. Hotel ligt heel centraal , je kunt lopen naar de Abu Dhabi mall en winkels/restaurants in de omgeving.Of met de taxi die voor het hotel staan ( ongeveer 2,50 euro) Lekker zachte bedden aan het zwembad.Momenteel zijn ze het Amalfi restaurant aan het opknappen maar geen overlast ervaren.

Kamertip: Vraag een kamer hoog ivm mooi uitzicht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier aangekomen stapelen de problemen zich op. Niet de kamer van het type dat we boekten gekregen. Dan verplaats maar uren wachten. Een hoop lawaai door de bouwwerf hiernaast (euh, rustig even aan het zwembad wachten ? Neen dus).... nu maar hopen dat wie andere kamer wat wordt... in een ander gebouw dan onze kinderen... zo teleurgesteld! #danhebjeensvakantie !!

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
GHLRM, e-Services Manager van Le Royal Meridien Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for posting your review on TripAdvisor.

Whilst it was a pleasure to have you as our guest at Le Royal Meridien, we are sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay with us.

We have noted your comments regarding the noise from the residential tower development outside the hotel premises and we would like to assure you that all possible precautions have been taken to minimize the inconvenience this may cause, but unfortunately this development is out of our control.

Your feedback is greatly valued and we do hope that your experience will not deter you from visiting us again.

Kind regards,

e-Services Manager

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Va binnenkomst tot uitchecken helemaal geweldig.
We zaten in de royal wing, deze kamers hebben oa toegang tot de lounge.
De kamers in dit gedeelte zijn klassiek ingericht.
We kregen half pension aangeboden tegen een mooi tarief, het hotel heeft nl een prachtig buffet smorgens en Savonds en de keuze is enorm.
Er zijn meerdere zwembaden waar bijna 2000 bedden staan dus altijd plek, ook op het strand.
De WiFi was incl voor ons alleen deed deze het niet altijd op het resort op sommige plekken.
Mooie grote fitness ruimte met veel apparaten. Top hotel naast de bekende walk.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 december 2016 beoordeeld

Ongelooflijke locatie,
prachtige tuinen en groot strand
verschillende zwembaden en vooral enorm onderhouden en
super proper,
prachtige kamers en een onthaal aan de receptie dat ik nog nooit
elders heb meegemaakt

Kamertip: kamers met zeezicht en terras zijn ok, en hebben mooi uitzicht op de tuinen, de zwemdokken
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden