Ramada Plaza Jumeirah Beach
Pearl Marina Hotel Apartments(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Rose Rayhaan by Rotana(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 651 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geboekt voor 5 nachten, maar de kamer had een minder mooi uitzicht op de Plaza, maar we konden gemakkelijk upgraden naar een grotere kamer met balkon én met zicht op de Marina en Pier 7, geweldig! Heel vriendelijk personeel, zeer gedienstig. Kamers zijn zeer proper, met hoge ramen. Duurdere prijsklasse maar wel verantwoord. Prachtig zicht vanaf de Sama Loungebar op 35ste verdieping. Een aanrader!

Verbleef: maart 2017
6 maart 2017 beoordeeld

Het hotel is super goed gelegen. Als je aan de voorzijde uitstapt sta ja zo op 'The Walk' aan Jumeirah beach, stap je aan de achterkant uit ben je direct in de Marina. Kamers zijn proper en ruim (wij hadden een executive deluxe suite), personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was ook dik in orde, op bepaalde tijdstippen is het wel heel druk aan het ontbijt en moet je even (10min max) wachten op je tafeltje. De gratis Wifi werkte zeer goed in heel het gebouw.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
6 februari 2017 beoordeeld

Super hotel. We gingen met zn zessen en kregen een gratis upgrade naar een groot appartement. Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. Middag- en avondeten hebben wij niet in het hotel gegeten, omdat we graag iedere dag ergens anders heen gaan.

Paar honderd meter lopen naar het strand, heel goed te doen! Super vriendelijk personeel en schone kamers.

Enige minpuntje is het zwembad dat maar een paar uurtjes per dag in de zon ligt vanwege de schaduw van omringende gebouwen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Wij hadden een appartement met 2 ruime slaapkamers, ieder met een eigen badkamer, een hele grote zitkamer, een keuken en een apart toilet.
Grote comfortabele bedden (het tweepersoonsbed is 2 meter breed !).
Balkonnetje stelt niet veel voor.
Zwembad hebben we niet gebruikt maar ziet er prima uit. Niet te klein en een redelijk aantal ligbedden.
De gym is wel klein en heeft te weinig variatie (veel cardio, weining kracht).
De ligging van het complex is echt ideaal: tussen Dubai Marina (15 minuten lopen) en The Walk en het strand (5 minuten lopen).
Het ontbijt biedt genoeg variatie om de dag goed te beginnen.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt een halfuurtje rijden vanaf het vliegveld en ligt midden in het gebied van 'The walk' en aan de andere kant het strand. De mensen zijn allemaal heel erg vriendelijk. Zowel het ontbijt, lunch als avondeten zijn super goed! Ze hebben van alles en allemaal erg lekker. Wel zijn de porties erg groot. Er is een lekker zwembad die gelukkig niet te warm is.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie