“Heerlijk”

Keukens: Latijns
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: The Marina
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is uitstekend!

Wij hebben oa salades als voorgerecht gehad deze waren beiden verrukkelijk. Als hoofdgerecht hadden wij steak en een goed glas wijn. De steak is hier uitstekend.

Alleen een minpuntje was de muziek, deze stond te hard.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten . Het interieur is modern maar toch warm.de bediening is er super vriendelijk en behulpzaam. Top ervaring!!

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Service is top! Het restaurant is een beetje verstopt, het ligt aan het begin van de Dubai Marina aan de walk, vlakbij de brug. Let op waar je je af laat zetten door een taxi. Wij hadden oa twee salades aan voorgerecht, deze waren beiden zo smaakvol bereid dat ik er zo nog twee op kon! Al hoofdgerecht hadden we de mixed meat plattern, smaakvol vlees en meer dan genoeg voor twee personen. Dit restaurant is echt een aanrader.

9 augustus 2016 beoordeeld

Als je zin hebt in een goede steak en vooral het gevoel wil hebben voldaan te zijn na een goede maaltijd dan is Toro Toro de juiste locatie. Prima bediening in een mooie zaak.

4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Erg goed eten. Goede muziek. Goede sfeer. Mooie inrichting Lekkere huis wijn die per glas te bestellen is. Een aanrader.

Reizigers die Toro Toro bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai
Dubai, Emiraat Dubai

In Toro Toro geweest? Deel je ervaringen!