Beoordeeld op 7 april 2018

Net na de middag ingecheckt geregeld door werkgever, halve dag verbleven voor vertrek naar de luchthaven.
Net hotel met een rustige schone kamer, van alle gemakken voorzien.
Goede airco en daar bedoel ik mee, rustig (je hoort hem amper) en voldoende capaciteit.
Vriendelijk personeel, en goede airport service.

s' avonds wat gegeten in restaurant "Ginger" aziatisch / japans inpandig in het hotel.
Lekker eten en gunstig geprijsd.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ramada-JumeirahDXB, General Manager van Ramada Jumeirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Dear Christian V,

Thank you for rating us on Tripadvisor. This will help the other travelers to choose the right hotel.
We are happy that you enjoyed your stay with us. You have touched on all great attributes – friendly staff, fully equipped and clean room and superb food and beverage choices quality and value for money. As you commented on our room AC units being very quiet & barely audible, we pride ourselves to deploy for those fan coil units the newest technic on the market and continuous maintain / upgrade our product to enhance your experience.

Thank you once again and we look forward to welcome you back and hopefully longer stay next time.
Otto Kurzendorfer & Team

Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Ramada s een heel prettig hotel
Wat erg opvalt is de bediening erg vriendelijker er zijn een paar mensen die ik wil benoemen Prakash bij bij het zwembad bar geweldige bar man
Sony in the Docks voor zijn professionele houding.
Ginger is een restaurant in het hotel met heerlijke sushi waarbij de bediening erg professioneel is bedankt Michelle..
Ook in de lobby waar de koffie geserveerd wordt bedankt voor alle heerlijke koffie selma en de receptie erg netjes en vriendelijk
Mijn verblijf is hier 5 weken geweest
Ik wil jullie allemaal bedanken

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig, kwaliteit is helemaal OK, het personeel is erg vriendelijk, bij de balie kan het beter.
De ligging is heel centraal, erg handig.
Tip: het Aziatisch restaurant in het hotel is erg goed!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 november 2017

Eigenlijk geen negatieve punten. Goed eten, dichtbij luchthaven, vriendelijk personeel, mooi zwembad op het dak, fijne kamers welke netjes en schoon zijn. Luxe inloopdouche en overig sanitair. Wij hadden wel een Deluxe kamer.
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al veel hotels gezien maar ik zou hier de volgende keer weer heengaan.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017

Een prima hotel om te overnachten.
Ontvangst is uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel Kamers zijn ruim.
Ontbijtzaal voor een goed ontbijt
Ook is een zwembad en een bar voor sociale contacten en te netwerken.
Kan naar de luchthaven worden gebracht met de limousine service van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken