24 september 2016 beoordeeld

Ik vind dit een prachtig hotel. De service is goed en de kamers zijn heerlijk ruim. Het ligt aan een prachtig strand en een prachtig zwembad. De restaurants zijn aan de dure kant maar het eten is wel erg lekker!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
8 mei 2016 beoordeeld

een complete vakantie, prachtig hotel, superligging, vriendelijkheid ten top, lekkere restaurants, prachtige ruime kamers, super bars, en super personeel! een aanrader van bovenste klasse waar vakantie nog echt vakantie is, rust, luxe !

Kamertip: zicht op zee zijn prachtige kamers
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
14 januari 2016 beoordeeld

Beste reiziger,

we hebben afgelopen weekend gelogeerd in de Jumeria Zabeel Saray. De foto's van de home website liegen niet. Alles is zoals het er op de foto's uitziet.

Bij aankomst wordt je bagage aangenomen door een van de vele Piccolo's en wordt je begeleidt naar de Incheck bali. Waar je een drankje in ontvangst mag nemen.

Aangezien we in de ochtend gearriveerd waren (08.00) moesten we eigenlijk wachten tot de inchecktijd van 15.00 uur. Gelukkig was dit niet nodig en konden we na 20 minuten gebruik maken van onze kamer. We hadden een standaard kamer met zeezicht. Deze keek uit op de Deira Island dat nog in aanbouw is. En enkele hoge gebouwen. Dus uitzicht was goed.

Onze Kamer en volgens mij kamers van het hotel hebben een super grote Turkse bad, hier passen gemakkelijk 4 personen in . Alles in het hotel en op de kamers is arabisch-ottomaans ingericht. Wat absoluut erg mooi is, Zelfd de liften zijn mooi ( Glazen lift)

We hadden alleen logie en ontbijt, omdat we nogal lang buiten blijven en dan ook buiten eten vind we het zonde om half/full board te nemen.

Wat betreft het Ontbijt. Niks aan te merken . Ontbijt zoals het behoort bij een 5 sterren restaurant. Gewoon goed.

Zwembad is infinity, prachtig. Wat me wel is opgevallen is dat er voor de gehele zwembad maar liefst 5 lifeguard aanwezig zijn rondom het zwembad.

Over het algemeen heeft het hotel naar mijn idee te veel personeel.
Strand is goed verzorgd en biedt een mooi uitzicht op de rest van Palm Island.

Het hotel heeft meerdere restaurants. We hebben 1 keer gebruikt gemaakt van de roomservice wat uitmuntend was. De sultan Lounge is ook de moeite waard. hier hebben ze heerlijke mocktails. Wat best wel fijn is als je geen alcohol drinkt.Vaak is er maar 1-3 mocktails , maar hier had je er wel meer dan 7. Top!

We hebben ook gebruikt gemaakt van Talise ( spa )
We hadden een Ottomaanse Massage/Hammam.

Deze werd bij mij door een Turkse meneer uitgevoerd (Ali)
Wat een aardig meneer, hij heeft me zeker in de watten gelegd. Zeker je geld waard.

Wil wel even bijzeggen. Sabeel Saray is geweldig ,mooi, service gericht 5 sterren hotel. Enig minpunt is dat de prijzen nog al hoog liggen wat betreft drank en eten.

Wij hebben in ieder geval genoten van onze verblijf. Dank je wel Sabeel saray. We komen zeker wel terug naar dit hotel.

Groeten,

Raoul A

Kamertip: Alles kamers zijn goed-des te hoger des te mooier je uitzicht.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
27 november 2015 beoordeeld

Gelegen op de Palm Jumeirah op de Zuid Westelijke zijde - bijna aan het einde van de buitenste ring is dit magnifieke hotel gelegen. Exceptioneel in vele opzichten. Een overweldigende entree - vergelijkbaar met Atlantis - met gebruik van de mooiste materialen die het een ultraluxe sfeer geven. Vanuit de lobby loop je zo door naar de pool area met veel ligbedden en een (bijna) infinity pool met uitzicht over de binnenzee van de Palm. Aansluitend op het strand kan je je prima vertoeven op de goede ligbedden met een gratis waterservice, koude doekjes en verfrissende ijsjes.

De service is op hoog niveau maar is daardoor wel wat formeel. Geeft niets, want men doet er alles aan om de gast het naar het zin te maken. Door het hoge niveau en dus ferme prijzen zin sommige andere gasten nog het meest storend. In ons geval enkele luidruchtige landgenoten die elkaar wilden overtreffen in conversatie. Daar kan het hotel niets aan doen; wij troffen het net even niet.

Een waanzinnig mooie plek om te verblijven en te genieten van het heerlijke klimaat. Het is wel redelijk ver weg van het "vaste" land en andere bezienswaardigheden. Dit ter aanvulling.

Verbleef: november 2015
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op de palm. Kamers zijn prachtig mooi en de service is bijzonder. In het hotel zit de Ottoman spa, dit is de beste Spa ter wereld, wij hadden de duo massage en dat was subliem. Voor kinderen vind ik het iets minder geschikt maar ze zijn wel welkom. Wanneer je van rust en luxe houdt moet je hier zeker zijn.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner