“niet vergeten te doen”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 28,60*
Vanaf
Authentieke Emirati culturele maaltijd en praten ...
Geclassificeerd als nr. 23 van 429 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Voedsel te koop
31 mei 2018 beoordeeld

Heel leuk om te doen. een hartelijk ontvangst in een schitterende ruimte. De gids sprak perfect engels en legde alles haarfijn uit. Je kon 'm echt alles vragen. De wandeling geeft je een goede indruk over het leven in de oude tijd. Ik zou zeggen DOEN.

2 april 2018 beoordeeld

Over dit centrum had ik zelf nergens iets gelezen, toen ik me inlas over Dubai. Stomtoevallig zag ik echter een video op You Tube hierover voorbij komen van iemand, die enthousiast was. Daarop ben ik gaan googelen op deze bestemming en heb 2 tours uitgezocht, die beide de moeite waard waren.
Als eerste een rondleiding door de Moskee van Jumeirah en als tweede een rondleiding door Oud-Dubai. Hier was wederom een korte rondleiding door een moskee (echter veel korter en minder uitgebreid dan de eerste tour) en een rondleiding door de straatjes van het oude Dubai. Informatie over de cultuur, de architectuur, mode, voedsel en alles wat verder ter sprake kwam. Je kon vragen wat je wilde. De vrijwilligers, die hier werken spreken allemaal uitstekend Engels en zijn allemaal bijzonder open-minded.

31 januari 2018 beoordeeld

Prachtig museum die levensecht is opgebouwd. Goede uitleg en je komt veel te weten over het oude Dubai. Interessant om te bezoeken.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groepje expats een mooie iftar meegemaakt. De meeste toeristisch/culturele avonden laat ik passeren maar dit was een mooie om mee te maken. Na wat basale uitleg een traditionele maaltijd en een tour door de moskee. Vriendelijke en open ontvangst, een goede kennismaking.

Bekijk meer beoordelingen
29 februari 2016 beoordeeld

interessant uitstapje waarbij je meer informatie krijgt onder leiding van een gids over cultuur in Dubai

Reizigers die Het Culturele Begrip Centrum van Sheikh Mohammed bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai

In Het Culturele Begrip Centrum van Sheikh Mohammed geweest? Deel je ervaringen!