“Mooie belevenis”

Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: The Marina
23 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier enkele jaren geleden al eens en hield er mooie herinneringen aan over.
Ook nu werden we heel enthousiast ontvangen van begin tot eind! De aperitief dronken we in de gezellige bar.
De bediening was de ganse avond heel joviaal, het eten heel lekker! We werden gesoigneerd, en dat is genieten...
Prijs/kwaliteit ruim z'n geld waard...

5 november 2014 beoordeeld

Vrijdag 24 oktober weer wezen eten bij dit toprestaurant.
We hadden de tomatensalade met mozzarella met allemaal verschillende soorten tomaatjes en de Seared Sirloin Of Beef And Rocket Salad vooraf. Heerlijk! En als hoofdgerecht Fried Pistachio King Prawns. Echt super lekker. De gamba's waren lekker knapperig gebakken.
De service was ook niet te overtreffen. Mijn zoontje van 5 jaar wilde graag een pizza eten en zelfs dat werd geregeld voor hem. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant. De restaurantmanager Frank had dit voor ons geregeld. TOP SERVICE. Vriendelijke en actieven bediening, goed advies, super service en heerlijk eten! Team Rhodes Twenty 10 onze hartelijke dank en tot de volgende keer!

• Sfeer
5 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag 24 oktober weer lekker genoten. De bloemkoolsoep en het gerecht met eend was om te smullen. Het hoofdgerecht de ribeye heerlijk van smaak en mals ik miste alleen de grill smaak. Heerlijke avond gehad alleen jammer dat het een alcohol vrije dag was in Dubai. Had graag een lekker wijn bij het eten gedronken.

21 juni 2014 beoordeeld

Afgelopen woensdag voor de tweede keer gegeten in dit top restaurant. De chef blijft ons verrassen met zijn kook kunsten echt een heerlijke smaaksensatie. Goed advies van Frank over het eten en de bij passende wijn, mijn compliment. Zelf voor mijn zoontje van vier wordt alles gemaakt, niets is te veel gevraagd echt super. Dit restaurant is echt een aanrader. Als je in Dubai bent mag dit niet missen.

• Sfeer
7 maart 2013 beoordeeld

We kwamen bij Rhodes per toeval. We waren op advies naar The Walk gegaan om een leuk restaurant te vinden maar dit viel tegen. We zijn toen de Merdien binnengewandeld en werden gebracht naar Rhodes. Het was Valentijn dus was er een vast Valentijn menu. We begonnen met een heerlijke champagne aan de bar en werden gebracht naar de tafel, heerlijk met een ronde bank. Het menu was geweldig en we hebben ruim 3 uur in het restaurant gezeten. Het was echt een feestje, kleine voorgerechtjes om mee te beginnen die we konden delen. Avocado met krab, kleine spareribs in honing, mozzarella met zoete tomaatjes. Amuse witte tomatensoepje, zeebaars en tournedos waren geweldig maar het nagerecht was subliem. Verschillende chocolade variaties en natuurlijk de karamel toffee van Rhodes, dit is echt zo lekker! We kregen als afsluiter nog bonbons en andere zoetigheden bij de espresso en thee. Als cadeau kregen we een bos rozen en een persoonlijk bedankkaart van Gary Rhodes, de eigenaar.

Het personeel is fantastisch en ik raad iedereen aan om hier een avond te eten als je in Dubai bent.

Reizigers die Rhodes Twenty10 bekeken, bekeken ook

Dubai, Emiraat Dubai

In Rhodes Twenty10 geweest? Deel je ervaringen!