27 juni 2016 beoordeeld

Het hotel is vlakbij een metro station. We hadden een mooie grote twee persoonskamer. De service in het hotel was erg goed. Jason, Bong, Asanka en Nisath en alle anderen stonden altijd voor ons klaar. Het hotel heeft een schoon zwembad waar je en in de zon en schaduw kunt zitten. Verder heeft het hotel een mooi terras met uitzicht op straat

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
29 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is grandioos zeer goede service, heerlijk eten en ontbijt heel uitgebreid en elke dag weer andere gebakken items die de kok maakt.
Excursies kun je het beste in het hotel boeken,wij hadden het in NL gedaan maar geen succes.
de kamer was ook heel fijn de bedden prima en de douche heerlijk. goede kluis en tv en uitzicht was ook wel aardig.het is wel dicht bij de Airport dus veel vliegverkeer maar geen last van gehad.
het is maar 5 minuten lopen naar de Metro en we hadden Gold Class tickets kun je comfortabel zitten en overal uit stappen waar je maar wil voor € 10,00 24 uur reizen.
Wij gaan zeker dit jaar nog eens naar dit hotel super de super en de prijs was niet duur.

Kamertip: wij hadden kamer op 6e verdieping en uitzicht op winkel straat super locatie
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
24 februari 2016 beoordeeld

Gemakkelijke uitvalbasis voor uitstappen.
Mooie, ruime, nette kamers.
Wegens de ligging kortbij de luchthaven hoor je 's nachts de vliegtuigen wel overvliegen, maar dit houd je niet uit je slaap.
Superlekker ontbijtbuffet/ avondbuffet

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
30 november 2015 beoordeeld

Tja, voor een lang weekend Dubai moet je natuurlijk wel enige luxe boeken.
En de superior kamer voldeed hier zeker aan. Kamer (4e verdieping) bestond uit een ruime living, grote slaapkamer en mega-kingsize-bed. Via een gangetje was de eveneens zeer ruime badkamer (los bad, grote douche) te bereiken.
Kleine minpuntjes: Uitzicht over Deira stelt niet zoveel voor, en er was duidelijk meermaals gerookt in de non-smoking-room.
Hotel ligt op 200 meter van een van de metrostations, waarmee je in zo'n 20/25 minuten bij de Burj Khalifa bent. Met de metro ben je ook in 5 minuten op/van het vliegveld, mits je in terminal 1 of 3 landt of vertrekt. Terminal 2 heeft geen metroverbinding en dat was wel waar Transavia op vloog.

Kamertip: Beter _niet_ met uitzicht boeken. Stelt niet veel voor en je zit dan wel aan weg-zijde.
  • Verbleef: november 2015, reisde alleen
18 oktober 2015 beoordeeld

Een heel erg fijn hotel. We hebben er één nacht geslapen en we hadden er graag nog langer verbleven. We kwamen er 's ochtends vroeg aan, enkele uren voor de check-in tijd, en helaas was er nog geen kamer beschikbaar. We konden al wel onze tassen achter laten en mochten ook al naar het zwembad om even bij te komen van onze vlucht. Na anderhalf uur kregen we te horen dat er een kamer beschikbaar was en daar mochten we gelijk al in, nog steeds ruim voor de incheck tijd. Dat was zeer vriendelijk. De kamer was groot en schoon en het bed was groot en goed. De service was top en het personeel vriendelijk. Al met al was het een top overnachting terwijl het hotel in de lagere prijscategorieën zat. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding dus!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com