29 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel is grandioos zeer goede service, heerlijk eten en ontbijt heel uitgebreid en elke dag weer andere gebakken items die de kok maakt.
Excursies kun je het beste in het hotel boeken,wij hadden het in NL gedaan maar geen succes.
de kamer was ook heel fijn de bedden prima en de douche heerlijk. goede kluis en tv en uitzicht was ook wel aardig.het is wel dicht bij de Airport dus veel vliegverkeer maar geen last van gehad.
het is maar 5 minuten lopen naar de Metro en we hadden Gold Class tickets kun je comfortabel zitten en overal uit stappen waar je maar wil voor € 10,00 24 uur reizen.
Wij gaan zeker dit jaar nog eens naar dit hotel super de super en de prijs was niet duur.

Kamertip: wij hadden kamer op 6e verdieping en uitzicht op winkel straat super locatie
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
24 februari 2016 beoordeeld

Gemakkelijke uitvalbasis voor uitstappen.
Mooie, ruime, nette kamers.
Wegens de ligging kortbij de luchthaven hoor je 's nachts de vliegtuigen wel overvliegen, maar dit houd je niet uit je slaap.
Superlekker ontbijtbuffet/ avondbuffet

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
30 november 2015 beoordeeld

Tja, voor een lang weekend Dubai moet je natuurlijk wel enige luxe boeken.
En de superior kamer voldeed hier zeker aan. Kamer (4e verdieping) bestond uit een ruime living, grote slaapkamer en mega-kingsize-bed. Via een gangetje was de eveneens zeer ruime badkamer (los bad, grote douche) te bereiken.
Kleine minpuntjes: Uitzicht over Deira stelt niet zoveel voor, en er was duidelijk meermaals gerookt in de non-smoking-room.
Hotel ligt op 200 meter van een van de metrostations, waarmee je in zo'n 20/25 minuten bij de Burj Khalifa bent. Met de metro ben je ook in 5 minuten op/van het vliegveld, mits je in terminal 1 of 3 landt of vertrekt. Terminal 2 heeft geen metroverbinding en dat was wel waar Transavia op vloog.

Kamertip: Beter _niet_ met uitzicht boeken. Stelt niet veel voor en je zit dan wel aan weg-zijde.
  • Verbleef: november 2015, reisde alleen
18 oktober 2015 beoordeeld

Een heel erg fijn hotel. We hebben er één nacht geslapen en we hadden er graag nog langer verbleven. We kwamen er 's ochtends vroeg aan, enkele uren voor de check-in tijd, en helaas was er nog geen kamer beschikbaar. We konden al wel onze tassen achter laten en mochten ook al naar het zwembad om even bij te komen van onze vlucht. Na anderhalf uur kregen we te horen dat er een kamer beschikbaar was en daar mochten we gelijk al in, nog steeds ruim voor de incheck tijd. Dat was zeer vriendelijk. De kamer was groot en schoon en het bed was groot en goed. De service was top en het personeel vriendelijk. Al met al was het een top overnachting terwijl het hotel in de lagere prijscategorieën zat. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding dus!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
15 oktober 2015 beoordeeld

Het was geweldig, van begin tot het einde, ze hebben mij eerder de kamer gegeven omdat we anders lang moesten wachten. De bagage heren en vooral de chef (bali rechts van de ingang) waren fantastisch!!! iedereen was zo klantvriendelijk en hielpen je met alles. De kamer was geweldig met ligbad en douche en een super groot bed ( je hebt wel diverse kamers) wij hebben kamer suprieur genomen. Het ontbijt was divers en heerlijk. Het enige wat je niet moet doen is luisteren naar de beveiliging want die stuurde mij een keer totaal de verkeerde kant op. Maar verder raad ik zeker iedereen aan om naar het movenpick hotyel deira te gaan.

met vriendelijke groet,
Abdelmajid

Kamertip: Neem kamer suprieur de luxe
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Anke G, General Manager van AVANI Deira Dubai Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2015

Dear abdelmajod g,
Thank you very much for such a great review. I am happy to read that you have enjoyed your stay with us and the team here provided excellent service. We very much appreciate your recommendation and do hope to be of service to you again soon.