Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
Palace Downtown(Dubai)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 307 per nacht.

Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 204 per nacht.

JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 311 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 544 per nacht.