“Was dit alles?”

US$ 33,00*
Vanaf
Dubai Aquarium en Underwater Zoo
Geclassificeerd als nr. 7 van 430 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fast lane / skip the lane ticket, laten ze je niet door!? verwijzen ze je naar boven, krijg je een ticketwissel om ook the zoo te bezichtigen, prima, irritante foto's die je eerst "moet" maken die ongeveer €43 /190 DHS kosten als je ze wilt. Superkleine aquariums/hokjes waar alle dieren inzitten. Grote aquarium kun je erna bezichtigen, dit kan ook zonder ticket!!ticket is alleen om onder t aquarium door te lopen...10meter ofzo? valt tegen een stuk is alleen rots. Als je dit vooraf weet. Just look on the outside vanaf etage 2 of 3 en dan zie je het t beste.

23 januari 2018 beoordeeld

Niet te missen als je naar de Dubai Mall gaat. Midden in het hart van dit grote winkelcentrum kom je dit prachtige aquarium tegen. Redelijke prijs, dus prima te doen.

21 januari 2018 beoordeeld

mooi om te zien maar overbodig om daar 17 dollar voor te betalen , wij hadden daar in ons hop on hop off ticket extra voor betaald , wanneer je in de mall aan de buitenkant kijkt zie je ook de vissen , wij wandelden in een gang onder het water , ja je ziet er dan natuurlijk nog wat meer , maar na 100 meter ben je er al weer uit , voor ons 17 dollar nutteloos uitgegeven

17 januari 2018 beoordeeld

heel mooi en speciaal om 1x mee te maken is een goede uitstap als je daar op vakantie bent, mooie vissen en vriendelijke mensen die arabieren

Bekijk meer beoordelingen
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn niet daadwerkelijk binnen geweest, maar als winkelend publiek kun je vanuit de mall veel zien van de enorme aquaria. Prachtige vissen en heel onwerkelijk om dat tussen de winkels in te zien liggen. Zeker als je je weer beseft dat je je eigenlijk in de woestijn bevindt

Reizigers die Dubai Aquarium & Underwater Zoo bekeken, bekeken ook

In Dubai Aquarium & Underwater Zoo geweest? Deel je ervaringen!