Vandaag geopend: 10:00 - 00:00

KidZania Dubai
2 beoordelingen
vanaf US$ 21,50
Beoordeeld op 21 januari 2018

mooi om te zien maar overbodig om daar 17 dollar voor te betalen , wij hadden daar in ons hop on hop off ticket extra voor betaald , wanneer je in de mall aan de buitenkant kijkt zie je ook de vissen , wij wandelden in een gang onder het water , ja je ziet er dan natuurlijk nog wat meer , maar na 100 meter ben je er al weer uit , voor ons 17 dollar nutteloos uitgegeven

Beoordeeld op 17 januari 2018

heel mooi en speciaal om 1x mee te maken is een goede uitstap als je daar op vakantie bent, mooie vissen en vriendelijke mensen die arabieren

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

We zijn niet daadwerkelijk binnen geweest, maar als winkelend publiek kun je vanuit de mall veel zien van de enorme aquaria. Prachtige vissen en heel onwerkelijk om dat tussen de winkels in te zien liggen. Zeker als je je weer beseft dat je je eigenlijk in de woestijn bevindt

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

In de immense shoppingmall wordt je lekker gemaakt door de enorme wall met de vissen,je denkt dan daar binnen moet nog meer zijn, op zich klopt dat ook wel maar eigenlijk viel het mij tegen zeker met de zgn bootjes het rif van boven bekijken.Het dierenrijk binnen wordt ook door andere dierentuinen aangeboden dus daar hoef je het niet voor te doen.Voor de duikers lijkt het mij wel een beleving om in dit aquarium te duiken.

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Zeker even langs lopen als je er bent maar ik heb mooiere gezien in dierentuinen. De aquarium op zich is echt groot en bevat ook flinke haaien en roggen.