Vandaag geopend: 10:00 - 00:00

KidZania Dubai
2 beoordelingen
vanaf US$ 21,50
Beoordeeld op 17 januari 2018

heel mooi en speciaal om 1x mee te maken is een goede uitstap als je daar op vakantie bent, mooie vissen en vriendelijke mensen die arabieren

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

We zijn niet daadwerkelijk binnen geweest, maar als winkelend publiek kun je vanuit de mall veel zien van de enorme aquaria. Prachtige vissen en heel onwerkelijk om dat tussen de winkels in te zien liggen. Zeker als je je weer beseft dat je je eigenlijk in de woestijn bevindt

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

In de immense shoppingmall wordt je lekker gemaakt door de enorme wall met de vissen,je denkt dan daar binnen moet nog meer zijn, op zich klopt dat ook wel maar eigenlijk viel het mij tegen zeker met de zgn bootjes het rif van boven bekijken.Het dierenrijk binnen wordt ook door andere dierentuinen aangeboden dus daar hoef je het niet voor te doen.Voor de duikers lijkt het mij wel een beleving om in dit aquarium te duiken.

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Zeker even langs lopen als je er bent maar ik heb mooiere gezien in dierentuinen. De aquarium op zich is echt groot en bevat ook flinke haaien en roggen.

Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Vreselijk! €25 p.p. om door een tunnel van 50m te lopen (welke je voor het grootste stuk al vanaf buitenaf in kan zien) om vervolgens in een zielige dierentuin van vissen/kwallen/otters en pinguïns terecht te komen. Dit alles met continue gekrijs van jankende kinderen.