“mooi aquarium”

US$ 33,00*
Vanaf
Dubai Aquarium en Underwater Zoo
Geclassificeerd als nr. 7 van 430 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop, Trappen / lift
21 januari 2018 beoordeeld

mooi om te zien maar overbodig om daar 17 dollar voor te betalen , wij hadden daar in ons hop on hop off ticket extra voor betaald , wanneer je in de mall aan de buitenkant kijkt zie je ook de vissen , wij wandelden in een gang onder het water , ja je ziet er dan natuurlijk nog wat meer , maar na 100 meter ben je er al weer uit , voor ons 17 dollar nutteloos uitgegeven

17 januari 2018 beoordeeld

heel mooi en speciaal om 1x mee te maken is een goede uitstap als je daar op vakantie bent, mooie vissen en vriendelijke mensen die arabieren

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn niet daadwerkelijk binnen geweest, maar als winkelend publiek kun je vanuit de mall veel zien van de enorme aquaria. Prachtige vissen en heel onwerkelijk om dat tussen de winkels in te zien liggen. Zeker als je je weer beseft dat je je eigenlijk in de woestijn bevindt

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de immense shoppingmall wordt je lekker gemaakt door de enorme wall met de vissen,je denkt dan daar binnen moet nog meer zijn, op zich klopt dat ook wel maar eigenlijk viel het mij tegen zeker met de zgn bootjes het rif van boven bekijken.Het dierenrijk binnen wordt ook door andere dierentuinen aangeboden dus daar hoef je het niet voor te doen.Voor de duikers lijkt het mij wel een beleving om in dit aquarium te duiken.

Bekijk meer beoordelingen
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker even langs lopen als je er bent maar ik heb mooiere gezien in dierentuinen. De aquarium op zich is echt groot en bevat ook flinke haaien en roggen.

Reizigers die Dubai Aquarium & Underwater Zoo bekeken, bekeken ook

In Dubai Aquarium & Underwater Zoo geweest? Deel je ervaringen!