Vandaag geopend: 10:00 - 00:00

KidZania Dubai
2 beoordelingen
vanaf US$ 21,50
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Zeker even langs lopen als je er bent maar ik heb mooiere gezien in dierentuinen. De aquarium op zich is echt groot en bevat ook flinke haaien en roggen.

Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Vreselijk! €25 p.p. om door een tunnel van 50m te lopen (welke je voor het grootste stuk al vanaf buitenaf in kan zien) om vervolgens in een zielige dierentuin van vissen/kwallen/otters en pinguïns terecht te komen. Dit alles met continue gekrijs van jankende kinderen.

Beoordeeld op 18 december 2017

Omdat we 7-dagen City Sightseeing kaarten hadden konden we hier gratis naar binnen. Makkelijk te bereiken via de Dubai Mall.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 15 december 2017

We hadden een voucher gekregen bij onze boeking bus hop on and off, we waren verrast hoe groot deze aquarium is met wel heel grote vissen, zwaardvis, haai, roggen en manta. Mooi, maar ik zie deze dieren toch liever in de oceaan`!!!

Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Dit is zo mooi, zo groot. Geweldig gewoon. De stad Dubai is vreselijk, maar dit soort attracties zijn wel echt geweldig.