“Tja”

US$ 130,26*
Vanaf
VIP Dubai Aquarium
Geclassificeerd als nr. 7 van 430 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Activiteiten voor jonge kinderen, Rolstoeltoegang, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de immense shoppingmall wordt je lekker gemaakt door de enorme wall met de vissen,je denkt dan daar binnen moet nog meer zijn, op zich klopt dat ook wel maar eigenlijk viel het mij tegen zeker met de zgn bootjes het rif van boven bekijken.Het dierenrijk binnen wordt ook door andere dierentuinen aangeboden dus daar hoef je het niet voor te doen.Voor de duikers lijkt het mij wel een beleving om in dit aquarium te duiken.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker even langs lopen als je er bent maar ik heb mooiere gezien in dierentuinen. De aquarium op zich is echt groot en bevat ook flinke haaien en roggen.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk! €25 p.p. om door een tunnel van 50m te lopen (welke je voor het grootste stuk al vanaf buitenaf in kan zien) om vervolgens in een zielige dierentuin van vissen/kwallen/otters en pinguïns terecht te komen. Dit alles met continue gekrijs van jankende kinderen.

18 december 2017 beoordeeld

Omdat we 7-dagen City Sightseeing kaarten hadden konden we hier gratis naar binnen. Makkelijk te bereiken via de Dubai Mall.

Bekijk meer beoordelingen
15 december 2017 beoordeeld

We hadden een voucher gekregen bij onze boeking bus hop on and off, we waren verrast hoe groot deze aquarium is met wel heel grote vissen, zwaardvis, haai, roggen en manta. Mooi, maar ik zie deze dieren toch liever in de oceaan`!!!

Reizigers die Dubai Aquarium & Underwater Zoo bekeken, bekeken ook

In Dubai Aquarium & Underwater Zoo geweest? Deel je ervaringen!