Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton
  • Zwembad
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 239 per nacht.

Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Fairmont.com
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 320 per nacht.

Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Waldorf Astoria
  • Gratis parkeren
Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 283 per nacht.

Atlantis, The Palm(Dubai)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 528 per nacht.

The Ritz-Carlton, Dubai(Dubai)
  • Aan het strand
  • Restaurant
Burj Al Arab Jumeirah(Dubai)
US$ 1.805
Jumeirah.com
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 2.520 per nacht.

JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
31 maart 2018 beoordeeld

Het hotel straalt kwaliteit uit en is zeer goed georganiseerd. Tafels worden snel schoongemaakt na ontbijt. Er zijn etages rookvrij. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne Is prima op orde.

Kamertip: Rook vrij etage
Verbleef: maart 2018, reisde met familie
IbisALRigga, General Manager van Ibis Al Rigga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your experience and for choosing to stay at the Ibis Dubai Al Rigga.

We are pleased to read your positive detailed review and are glad you had a great experience.

It is our mission to delight our guests every time and we are glad that you left with pleasant memories. Will certainly share your feedback with the staff and they will be delighted to see that their hard work has been noticed.

Hope we have the pleasure of welcoming you again in the near future for another memorable stay.

Amal El Ansari
Hotel Manager

26 maart 2017 beoordeeld

Voorafgaande aan onze cruise 3 nachten in dit hotel verbleven. Alles keurig op orde, rookvrije kamer. Flesjes water op de kamer. Goed bed en airco. Ligging ten opzichte van het vliegveld heel gunstig, alsmede naar de cruise-haven ook prima. Ontbijt keurig, even vragen om een gebakken eitje en ze brengen deze aan je tafel. Lekkere vruchtensappen. In de hal altijd lekker fris water met een klein smaakje (citroen, sinaasappel of appel) vrij om te nemen. In de directe omgeving van het hotel veel restaurants, maar diner in het hotel zelf ook prima on orde.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
IbisALRigga, General Manager van Ibis Al Rigga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2017

Dear Valued Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Dubai Al Rigga.
I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

17 november 2016 beoordeeld

Dit hotel is gunstig gelegen in een bedrijvige straat op 300 meter afstand van een metrostation, dicht bij het vliegveld. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er wordt alles aan gedaan om de kamer zo vroeg mogelijk ter beschikking te stellen. Wij hadden half pension. Ontbijtbuffet is eenvoudig maar goed. Diner bestaat uit een keuzemenu. Je kunt kiezen uit 2 soorten soep, 4 voorgerechten, 4 tot 5 hoofdgerechten en 4 desserts. Water en vruchtensap zijn inbegrepen. Het hele hotel ademt een rustige en gemoedelijke sfeer uit. De kamers zijn schoon en in verhouding tot het aantal sterren meer dan goed. Goede badkamer met douchecabine en ook het bed is comfortabel. Bij inchecken kon je de voorkeur voor roken of niet roken opgeven.

Kamertip: voor uitzicht vanaf verdieping 7 gaan zitten.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
IbisALRigga, General Manager van Ibis Al Rigga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Dear valued guest,

Thank you very much for sharing such positive feedback and for the recommendation of Ibis Dubai Al Rigga on TripAdvisor.

We pride ourselves on affording an unparalleled level of hospitality to our valued guests, and we're pleased to hear your stay was exceptional.

We are always excited to hear when the warm hospitality due to extensive training and mentoring of our team leaves such a wonderful impression, and we thank you for sharing this so kindly.

Thanks again, we look forward to hosting you at our Hotel in the near future.

15 november 2016 beoordeeld

Goed hotel, comfortabele kamers. Geen overbodige luxe, maar wel alles wat je nodig hebt. Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Verder is alles netjes schoon en gezellig ingericht.
Metrostation op 300 meter afstand, dus ideale ligging om dubai te ontdekken. Wij hadden halfpension geboekt en kregen een keuzemenu met keuze uit 2 soepen, 4 salades, 4 of 5 hoofdgerechten en 4 desserts. Dit keuzemenu was elke dag anders samengesteld en goed verzorgd. Een aanrader als u weinig tijd heeft om een eetgelenheid te zoeken.
Veiligheid is ook prima, met je kaat van de kamer activeer je de lift wn kun je alleen naar de etage waarop je kamer ligt, dus geen ongenode gasten in het hotel.
Het hotel is een aanrader en de prijs en kwaliteit zijn keurig in balans.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
IbisALRigga, General Manager van Ibis Al Rigga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2016

Dear Valued guest,

Many thanks for reviewing us!
I was happy to see that you had a good stay with us and I am looking forward to welcoming you back to the Ibis Al Rigga in the not too distant Future.

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed gelegen hotel vlak bij de metro! Kamers waren netjes en tegen een zeer goede prijs. Ideaal om met de metro de stad te ontdekken, en snelle verbinding met het vliegveld! Veel eettentjes in de straat, en een supermarkt die 24/7 open is om de hoek!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
IbisALRigga, General Manager van Ibis Al Rigga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2016

Dear M. Mark G,

Thank you for taking the time to share your feedback about Ibis Al Rigga; it is always a pleasure to receive positive feedback.

Reda ZERROUK
EAM Hotel IN Charge