Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
35 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 761
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01-04-23
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 790
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 581
Aanbieding bekijken
TravelocityUS$ 790
PricelineUS$ 761
7IdeasUS$ 1.216
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (10.383)
Beoordelingen filteren
10.383 resultaten
Waardering van reizigers
7.958
1.436
533
241
215
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
7.958
1.436
533
241
215
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 10.383 beoordelingen
Beoordeeld op 12 februari 2020

Wat een prachtig geweldig hotel. De service is echt geweldig, niets is teveel. de kwaliteit van het eten is echt perfect, of je nu naar de restaurants gaat of naar het buffet. Onwijs vriendelijk personeel overal. Dit hotel doet er alles aan je naar de zin te maken en dat lukt ze zeer goed! wij hebben onwijs genoten!

Datum van verblijf: februari 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank esther1985enlars
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean-François L, General Manager van Anantara Dubai The Palm Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020
Google-vertaling

Dear esther1985enlars,

First of all, please allow me to respond to you in English. Thank you very much for your positive review and rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay and every aspect of your experience in our beautiful resort and felt well looked after by our lovely Team Members. We hope to have the great pleasure to welcome you soon again.

Thank you again and kind regards,
Jean-François Laurent
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 april 2019

We hadden een kamer aan het zwembad, op de eerste verdieping: supergroot met hele grote badkamer (aparte douche en bad, en wc)
Zalige bedden om te slapen
Uitgebreid buffet voor zowel lunch als ontbijt, zeer goede service

Kamertip: ik zou kiezen voor een swim up kamer aangezien je hier 's nachts mag zwemmen
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Birgit D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean-François L, General Manager van Anantara Dubai The Palm Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019
Google-vertaling

Dear Birgit D,

In the beginning, allow me to apologize for replying back in English.
Thank you very much for your positive review. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure to host you soon again.

Thank you again and kind regards,
Jean-François Laurent
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 maart 2019

Allereerst wi lik zeggen dat het een fantastisch hotel is. Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer dat van alle comfort was voorzien (vaatwasser, wasmachine,..). Bovendien was het heel ruim met een groot terras dat uitkeek op de Burj Al Arab. Al het personeel dat we hebben ontmoet was erg vriendelijk en gedienstig. Niets was te veel gevraagd. Wij hadden een half pension formule gekozen en we hebben keer op keer ongelooflijk lekker gegeten. Er zijn verschillende restaurants in het hotel. Het nadeel is dat je er moet reserveren anders is er geen tafel vrij. Dit vergt dus toch enige planning en het maakt dat je weer tijdsgebonden bent. Gelukkig kon je vrij vlot reserveren via een WhatsApp service nummer. Het buffet restaurant (Crescendo) serveert 's ochtends ook het ontbijt. Ondanks het ruime tijdsbestek, gebeurde het dat er een aanzienlijke rij mensen stond te wachten om een tafel toegewezen te krijgen. Het is duidelijk dat de capaciteit van Crescendo niet afgestemd is op het aantal hotelgasten. Dit vonden wij erg jammer want niemand wacht graag op een tafel als je hongerig bent. Voor ons nam dit het vakantiegevoel toch wel wat weg. Aan het zwembad en op het strand zijn er voldoende ligbedden. Het zwembad was heerlijk verwarmd tot een aangename temperatuur.

Datum van verblijf: maart 2019
1  Bedank Lisa H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean-François L, General Manager van Anantara Dubai The Palm Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2019
Google-vertaling

Dear Lisa H,

Thank you for your review and for sharing your feedback. Please allow me to respond in English. We are delighted to know you enjoyed a wonderful stay at our beautiful resort. It is a pleasure to know that you left satisfied with the food quality and the variety that our dine-around option provides as part of the Half-board package you opted to book. I have taken good note of your comments regarding the advance reservation requirement at our restaurants. The resort and our award winning restaurants are very popular and we encourage advance reservations in order to secure the preferred restaurants and timings. However, we are flexible and will do our best to accommodate all our guests. In sincerely regret the waiting time at breakfast. Please rest assured that we will review your constructive comments to work on improvements to further enhance the experience of our guests. We hope to welcome you soon again!

Thank you again and kind regards,
Jean-François Laurent
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019

Zeer mooi en goed hotel. zeer mooie en propere kamers . zeer vriendelijk personeel niets is teveel . op 10min van het centrum met taxi . prijs taxi 20euro . Wel een prijzig hotel maar service is wel top!

Datum van verblijf: november 2018
1  Bedank At14514
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean-François L, General Manager van Anantara Dubai The Palm Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019
Google-vertaling

Dear At14514,

In the beginning, allow me to apologize for replying back in English. Thank you very much for your positive review. We are very happy to know you enjoyed your stay with us and we would be pleased to welcome you back soon again.

Thank you again and kind regards,
Jean-François Laurent
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Omwisselen naar het EngelsOnze ervaring was niet bepaald positief...
Wij houden van Dubai we hebben in meerdere luxere hotels geslapen en nooit enkel een probleem gehad.
Anantara the palm heeft in onze 6 dagen echt veel fouten gemaakt!
-Bij het inchecken werd er verteld dat niks was betaald, (in Nederland had ik van te voren contact opgenomen of alles goed was gegaan met de betaling 'c-card, ik heb heel veel moeite moeten doen om hun te vragen om een simpele mail terug te typen waar ik aan kan tonen bij de check in dat alles oke is.
Dus toen ze mij vertelde dat de betalingen niet voldaan was kon ik dus deze mail aantonen! zelfs toen was er een probleem en konden ze er niks mee omdat de adeling van reserveringen er in de avond niet meer was.
Wij moesten toen €300,- borg neerleggen.
Volgende dag kwam de manager naar ons toe om te vertellen dat het inderdaad een grote fout was en gaven ons voor 8 dagen gratis ontbijt.
-Volgende probleem.. Ik werd uit het niets super ziek en had antibiotica nodig het was 2uur in de avond ik ben naar de receptie gelopen om antibiotica te bestellen en deze zouden ze binnen een uur komen brengen.
Dit is ook gebeurt ze kwamen het netjes brengen! ik betaalde de prijs en ze zouden change terug komen brengen.
Ik moest toen mijn vriend wakker maken om het geld te vragen en hij gaf dat aan mij en ik gaf dit aan de man.
Mijn vriend zei hey.. dit is echt te weinig! Ik belde gelijk naar de receptie om te vertellen dat iets fout was! ze hebben dit nagekeken en inderdaad hij had ons veelste weinig terug gegeven! hij kwam terug naar onze kamer en zei sorry.. wij vonden dit nog steeds erg raar en hij begon erg zenuwachtig te raake en zei willen jullie nog meer geld ik wil mijn baan niet verliezen! (wij vonden dit erg onprefisoneel)
Hun hebben alleen sorry gezegt en verder niks!
-volgende.. wij wilde een leuke activiteit inplannen dus wij liepen naar de tours desk de vrouw die achter de balie zat haar naam was Sarah.. ik stond en vroeg om de 'dessert tour' terwel ik nog stond zei ze je gaat me toch niet vertellen dat je vandaag wild boeken! ik dacht dat ze een grapje maakte maar ze was super serieus! ik zei het kan ook een andere dag en daarop antwoorde zei met ja zeg dan een dag?!..
SUPER onvriendelijk.. mij niet uitgenodigt om te gaan zitten niet gevraagd waar mee kan u helpen..
-volgende.. bij het grote zwembad kan je eten/drinken bestellen wij hadden een bestelling gedaan en dit kwamen ze brengen. Toen wij moesten betalen zeiden we dat we het later betalen en dat ze naar de kamer konden komen!
Volgende dag kwamen we om een drankje te bestellen en kwamen ze met ze 3en naar ons toe om te vertellen dat we nog moeten betalen! Ik antwoorde hierop dat dat klopt! maar dat hun niet langs waren gekomen!
Dit klopte en vroegen ons hoe we wilde betalen ik zei weer kom maar naar onze kamer!
Hier zijn ze in 10minuten wel 4keer op terug gekomen..
Mensen zaten ons aan te kijken en dit gaf ons echt een vervelend gevoel.
Na dat de mamager van het zwembad met ons sprak zei hij ook alleen sorry..
Wij liepen naar onze kamer en onderweg draaide ik mij om en liep er serieus iemand achter ons aan met een betaal machine!!!
= Alles in een ik vindt dat er niet normaal veel fouten worden gemaakt en alles wordt zogenaamd goedgemaakt met een Sorry.....??
Normaal bieden hotel je iets aan maar nee!
De enigste persoon die goed heeft gehandeld was de manager Queenlee..
Daarnaast de manager Gina was super arrogant en onaardig!
En dit waren een paar voorbeelden maar ik kan er zo nog 5 opnoemen van welke problemen wij hebben meegemaakt.
Ze hebben ook heel veel fouten gemaakt met betalingen etc!
Geen vertrouwen hebben ze in gasten terwel ze zelf niet eerlijk met je omgaan..?
Niet aan te raden!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank redouanelkarraz
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean-François L, General Manager van Anantara Dubai The Palm Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018
Google-vertaling

Dear redouanelkarraz,

In the beginning, allow me to apologize for replying back in English.
Thank you very much for sharing your experience. It is sad to know that you left our resort disappointed, although you are a frequent visitor to Dubai and its hotels. I was informed by me front office team that you had issues with the money transfer from the Netherlands, thus there was no payment shown when you were checking-in. Our hotel policy states that the room-account cannot be opened for postings if there is no deposit paid in advanced, thus there was a struggle. I was also informed that the problems were eventually solved and that the payments were concluded, yet your experience was so disappointing that it prompted you to write your review. We take all feedback seriously, and sincerely regret that we did not meet your expectations. Nonetheless, I still hope you have some positive memories of our resort and it would be a pleasure hosting you again.

Thank you again and kind regards,
Jean-François Laurent
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken