26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed hotel altijd vriendelijk en behulpzaam is het beste hotel dat ik al gedaan heb, zeker als je aan het zwembad ligt zal de barman (rahat) er alles aan doen voor je op je gemak te stellen, de kamers zijn ook dik inorde je slaapt als een engeltje in het bed en je kan je als god in frankrijk douchen in een mega grootte instapdouche of gezellig een bad nemen waar je gemakkelijk met 2 in kan.

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
bonningtontower, General Manager van Bonnington Jumeirah Lakes Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2016

Beste Maarten L,

Hartelijk dank voor je recensie jou! Ik was blij om te horen dat je graag de Bonnington.

Wij hopen u binnenkort weer te zien!

General Manager & the Bonnington Jumeirah Lakes Towers’ Management Team

10 mei 2016 beoordeeld

Personeel uitstekend' zeer hulpvaardig en vriendelijk. Ontbijt is af. De kamer is niet al te ruim voor 5 * maar de badkamer daarentegen was stijlvol en groot. De omschrijving room with sea view is ongelukkig gekozen omdat dit Door continu van torens niet meer het geval is.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
bonningtontower, General Manager van Bonnington Jumeirah Lakes Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Beste 157kris,

Hartelijk dank voor je recensie jou! Het was geweldig om te zien dat je had een goed verblijf bij ons. We maken geen gebruik van de benaming "uitzicht op zee" voor onze kamers. Laat het ons weten waar je het gezien.

Wij hopen u weer te zien zeer binnenkort!

Beste wensen,

General Manager & the Bonnington Jumeirah Lakes Towers’ Management Team

2 maart 2016 beoordeeld

De locatie was super, met name vlak bij een metro- en tramstation, het ontbijt was zeer uitgebreid en de kamers waren ruim en proper onderhouden. Leuk zwembad met gym. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
bonningtontower, General Manager van Bonnington Jumeirah Lakes Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016

Beste Wim Mespreuve,

Heel veel dank voor je recensie! Ik was erg blij om te zien dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en we hopen u binnenkort weer te zien!

Director of Operations & the Bonnington Jumeirah Lakes Towers' Management Team

26 februari 2016 beoordeeld

Voorzieningen waren goed, appartement was goed ingericht, zag er netjes uit, werd dagelijks schoongemaakt. Geen min punten eigenlijk.
Uitzonderlijke leuk personeel waren Erwin en Zakaria van het Zwembad.

Kamertip: Geen bijzonderheden.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
bonningtontower, General Manager van Bonnington Jumeirah Lakes Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2016

Beste Albert M,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik was blij om te zien dat je genoten hebt van uw verblijf hier.

Wij hopen u binnenkort weer te zien!

Director of Operations & the Bonnington Jumeirah Lakes Towers’ Management Team

18 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel met goede service. Zeer mooie schone kamers met grote luxueuze badkamers. Schitterend warm zwembad op de 1e verdieping met jacuzzi, heerlijk. Hier 3 nachten verbeven. Hotel is aan de woenstijnkant en buitenrand van JBR. Marina en restaurant bevinden zich aan de andere zijde van de 16 (!) baans snelweg. Er staan altijd taxi's klaar om je voor ongeveer 15 dirham naar de marina te brengen. Tip! Neem de taxi's met de gekleurde daken en lichte onderzijde, deze zijn door de staat gefinancierd en hebben een eerlijke (lage) prijs.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
bonningtontower, General Manager van Bonnington Jumeirah Lakes Towers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2016

Geachte Peter S,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Het was leuk om te zien dat je je verblijf hier genoten.

We hopen je snel weer!

Director of Operations & the Bonnington Jumeirah Lakes Towers’ Management Team