Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Beste, was top goeie servies leuke zwembad alles was aanwezig en de heer ragi heeft me top geholpen en bedient bedankt herhaling vatbaar en hij heeft top ervaring zulke mensen heb je nodig van begin tot einde behulpzaam en respectvol
Tot de volgende keer ragi en Sofitel

Datum van verblijf: februari 2018
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager van Sofitel Dubai Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear Mr. Nabil,

Thank you for your positive feedback.

We are pleased to read that you had a good stay in our property. Your compliments about our friendly and attentive staff are very valuable as they encourage us to keep improving the quality of our services to exceed your expectations.

We look forward to welcoming you back again soon,

Beoordeeld op 7 januari 2018

Het grootste pluspunt van het hotel is de locatie: pal aan het strand van Jumeira Beach. In de buurt van het hotel is een winkelcentrumpje, voldoende keus uit restaurants en ontbijtgelegenheden.
Het hotel kent gratis parkeren, ziet er netjes uit en de kamer is ruim genoeg. Het balkon geeft uitzicht op zee en de badkamer is lekker ruim.
Het hotel krijgt geen uitstekend vanwege de details: ontbijt zonder verse jus, brood niet lekker vers (en dat voor € 22 p.p), onhandige kastruimte (veel lades, weinig hangruimte), wisselende temperaturen van de douche, vieze glazen die niet worden opgeruimd...
Kortom, geen 5 sterren maar de locatie maakt alles goed!

Datum van verblijf: december 2017

Chere Martine,

Thank you for taking the time to write a comment about your stay at the Sofitel Dubai Jumeirah Beach.
We are glad that the service provided by our Ambassadors gave you entire satisfaction. I will make sure to share your kind words with them. It is a real pleasure to read that you fully enjoyed your experience at our facilities. Our guests’ satisfaction is the core of our job, every day we strive to meet all their needs and exceed their expectations; this is why we are glad that you had a perfect stay among us. We would be delighted to welcome you back again for another memorable stay.

Best Regards,

Omaima Mourai

Beoordeeld op 2 januari 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel op toplocatie voor zowel strand vakantie als stad bekijken en shoppen. Marina ligt aan de achterkant, op loopafstand. Taxi’s stoppen voor de deur. Hotel erg netjes, personeel zeer vriendelijk en de kamer (luxe) met uitzicht op zee was ook fantastisch! Kortom niets te zeuren hier.

Datum van verblijf: december 2017
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager van Sofitel Dubai Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Dear Ms. Sandra,

Thank you for your "Great" review.

We are very pleased to read that you have particularly enjoyed our prime location in the heart of Marina and minutes away from the beach and shopping mall.

Indeed, as you have mentioned the hotel is easily accessible by taxis and Dubai tram.

We thank you for your comment and we look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,
Guest expeirence manager

Beoordeeld op 10 augustus 2017

Ik zou het hotel niet echt mooi noemen maar het heeft een zekere uitstraling. Je wordt er goed ontvangen met heel vriendelijk personeel die alles doet om je er thuis te voelen. De kamers zijn niet zo groot maar een mooie badkamer. Je voelt je er goed! Ja. Het ontbijt is druk maar heel lekker. Veel keuze uit allerlei verse producten. Zwembad niet zo groot maar heel gezellig. Je kunt er loungen op gezellige kussens en er heest een gezellige drukte. Mooie uitzicht heb je wel en je bevind zich net tegenover heel veel winkels en mooie restaurants aan de leuke dijk. De ligging is top. Net tegenover het nieuwe bleuwaters eiland bijna open mer zijn grootste rat ter wereld. AIM Dubai !

Datum van verblijf: augustus 2017
SofitelDubaiJBR, Guest Relations Manager van Sofitel Dubai Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear valued guest,

Thank you very much for your feedback.

Your comments are very valuable to us and it is our greatest pleasure to read that you enjoyed everything our hotel has to offer. I will share your comments with our Ambassadors and I am sure that they will be as glad as I am.

We look forward to welcome you back again soon.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach

Beoordeeld op 26 juli 2017

Receptioniste sprak "toevallig" Nederlands. Schitterende uitzicht over de baaie in hoger gelegen kamers. Zeer uitgebreid ontbijt met zalige sapjes. Tram naar metro is vlak om de hoek. Flaneren op The Walk is 's avonds een must.

Kamertip: Hogere verdiepingen met zeezicht!
Datum van verblijf: juli 2017
SofitelDubaiJBR, Responsable relations clients van Sofitel Dubai Jumeirah Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Dear Tallulah,

Thank you for your comments.

We are glad to read that you were pleased with your stay among us. I will make sure to share your feedback with our Ambassadors and it will serve as an encouragement to all of them.

We look forward to welcoming you back again soon.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach