“al twee keer geweest”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 66,15*
Vanaf
Burj Khalifa: Op de top (125e verdieping) & ...
Geclassificeerd als nr. 29 van 429 dingen om te doen in Dubai
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Toiletten, Trappen / lift, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

Eerste keer ticket vooraf geboekt, scheelt weer tijd om in de rij te staan. Met de lift snel omhoog en als het weer mee zit heb je een schitterend uitzicht. Tweede keer hebben we een High Tea geboekt in At.Mosphere restaurant, op de 122ste verdieping. Erg leuk om te doen. Ook leuk is de omgeving en de fonteinshow laat in de middag/avond

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Burj Khalifa is een prachtig gebouw, je kunt je niet voorstellen hoe groot hij is tot je hem ziet. Wij hebben hem bezocht in het donker en het uitzicht is dan prachtig!

De standaard trip gaat naar de 125e etage. Je kunt ook naar de 145e etage, dit is wel heel prijzig.

Tips:
- Indien je met de metro komt houd er dan rekening mee dat je nog 40 minuten moet lopen naar de ingang van de Burj Khalifa.
- Combineer je bezoek met een bezoek aan de mall.
Combineer je bezoek met een bezoek aan de Dubai fountain. Deze gaat vanaf 18:00 om het half uur aan.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

'S morgens om half 10 de tour van de Burj Khalifa geboekt. 10 minuten op voorhand waren we daar. Zeer vlot doorheen de wachtrijen en de supersnelle lift. Eenmaal boven, kregen we een prachtig uitzicht over Dubai te zien. Jammer van de mistlaag die er 's morgens steevast hangt waardoor je de verste landschappen en gebouwen niet goed kan zien. Leuk om eens gezien te hebben, maar het wauw-effect bleef uit. Misschien omdat alle gebouwen hoog zijn, waardoor de +500 m waar je staat niet zo overweldigend is als ik had verwacht.
Bijgevolg vond ik het veel geld voor wat het eigenlijk is. Aan de andere kant, die keer dat je in Dubai bent, kan je toch moeilijk de hoogste toren ter wereld toch niet niet bezoeken?

15 april 2018 beoordeeld

Wij zhebben dit werelwonder op 11 aprik 2018 bezocht. Zo indrukwekkends heb ik nog nooit gezien. Spectaculair uitzicht en groot compliment aan hun die dit gebouw ontwiikeld hebben.

Bekijk meer beoordelingen
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is wél de Burj Khalifa, maar of het het geld waard is...? Ik heb langer in de rij gestaan dan dat ik boven ben geweest. Mooi uitzicht, maar blijft de woestijn.

Reizigers die Burj Khalifa - At The Top bekeken, bekeken ook

In Burj Khalifa - At The Top geweest? Deel je ervaringen!