Movenpick Ibn Battuta Gate Hotel Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Movenpick.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 320 per nacht.

Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 248 per nacht.

Shangri-La Hotel, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

Fairmont The Palm, Dubai(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 203 per nacht.

JA Ocean View Hotel(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

Hilton Dubai Jumeirah(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 179 per nacht.

Sofitel Dubai Jumeirah Beach(Dubai)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 318 per nacht.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erg druk hotel vooral met kinderen .
Bij t ontbijt bijna geen tafeltje.
In de middag geen zon bij t zwembad.
Wel een goed idee voor kidzz vooral met het waterpark vlak bij .
Zee is niet echt zee een afgesloten stuk.
Geen golven .

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de tweede keer dat we in dit hotel verbleven. De eerste keer was vier jaar geleden in een Imperial Club kamer. Ditmaal verbleven we in een Family Terrace Suite in de Westelijke toren op de 9e etage. Wat een immens grote kamer met riant balkon en giga badkamer. Echt geweldig. Het grote bed sliep heerlijk. Onze twee kinderen hadden ieder een 1-persoonsbed in de woonkamer. Die lagen ook prima. Met een connecting door kwam je in een Imperial Club kamer waar mijn man zijn ouders verbleven. Allemaal piekfijn in orde maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan. Het hotel was nog precies zoals 4 jaar geleden. Wat een luxe en pracht en praal. Ondanks dat het hotel vol zat was het er qua drukte prima te doen. Altijd zonnebedjes beschikbaar bij het zwembad en beschikbaarheid tafels in de restaurants was ook goed als je tijdig reserveert. Imperial Club arrangement (halfpension, excl. drankjes) is wel een aanrader. Ontbijten in de IC lounge is een stuk rustiger dan bij Saffron of Kaleidoscope. Afternoon tea daar was een verlate lunch voor ons en aansluitend het happy hour (5 tot 7) met onbeperkt gratis cocktails en andere (non-)alcoholische dranken en hapjes, was super. De service in het hele hotel is goed en overal is het schoon en verzorgd. De hele dag door. Kortom, het was weer een heerlijk verblijf. Nu weer sparen voor de volgende keer ;).

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is heel mooi, net een sprookje. Maar alles is te massaal, kamers in het hotel worden 2 keer per dag schoongemaakt. Kamer is iets te klein naar mijn mening. Maar wel heel schoon en alles is aanwezig. Maar ohh wat is alles duur eten en drinken moet je buiten doen. Zwembaden zijn prachtig het strand en uitzicht waanzinnig. De palmen zijn mooi, dubai zelf is net een attractie alles is over the top, maar wel mooi en waanzinnige gebouwen. Mooie parken. Heel kindvriendelijk. The malls zijn ook heel mooi wederom heel duur.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
28 maart 2018 beoordeeld

Geweldig mooi hotel!
Supervriendelijk personeel!
Zeer proper!
Overdaad aan luxe!
Enorm veel faciliteiten:Prachtig zwembad, Dolphin Bay, Aquapark, vele lekkere restaurants.
Als voorbeeld Ossiano: dineren met zicht op het grootse aquarium! Geweldige ervaring. Wel zeer prijzig zeker als je aangepaste wijnen zou nemen. Maar een topervaring en zeer lekker eten!
Ook het restaurant van Gordon Ramsay in het hotel waar de meer dagelijkse keuken op het menu staat, is fenomenaal, niet alleen door het lekker bereide eten maar ook door een geweldige bediening door supervriendelijke mensen (speciale vermelding voor Vajiranga Kaushika Liyanaarachchi en chef Stefano, bedankt!)

Al bij al geweldig hotel. Maar wel in de duurdere prijsklasse. En alcohol is buitensporig duur.

Kamertip: Nooit een kamer met zeezicht boeken. Zicht op de stad is veel mooier.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
6 maart 2018 beoordeeld

Je wordt weggeblazen door de pracht van dit hotel. Overdaad aan luxe. Prachtig aquarium, mooi zwembad, heerlijk ontbijt. En om de hoek een leuk zwemparadijs met de geweldige glijbanen. We hadden 2 dagen in dit hotel in combinatie met een cruise erna. Hotelkamer en halfpension was dus inclusief voor ons.
Maar let op : De drank ( en evt.sigaretten of andere dingen die je nodig hebt ) zijn megaduur. En omdat je op vakantie bent en toch wel gezellig een paar drankjes wilt doen op terras of bij het eten loopt de rekening alsnog aardig op. Ondanks dat de kamer en het eten inclusief was, moesten wij bij uitchecken toch nog bijna 400 euro bijbetalen ( en dan gingen we echt niet laveloos dronken naar huis ) . Dus ja... prachtig hotel, nog nooit zoiets moois gezien, maar let dus op de extra bijkomende kosten.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden