25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer is groot! Woonkamer, keuken, grote badkamer en een slaapkamer. En alles is superschoon. Voor deze prijs mag je deze plek niet missen. Wij hebben geboekt zonder ontbijt. Aan de overkant zit een bakker en daar hebben we brood gehaald. Bel met ze om te reserveren, per mail kwam er geen reactie.

Er is een taxichauffeur die bij het hotel hoort. Echter vraagt deze maar liefst drie keer de prijs. Wij hebben voor de hele stad de app Snapp gebruikt. Soort Uber.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prettige sfeer. Wij boekte dit hotel bij toeval. Wij kregen een 4 pers. kamer maar hoefde maar voor 2 pers. te betalen. De 2kamer app. Was zeer ruim met mooie badkamer en aparte wc. Lekker ontbijt voor 2 voor nog geen 4€ .Deze wordt op de kamer gebracht. Lag heerlijk centraal. Wij zullen hier zeker terug komen. Pas op met de gele taxi's deze rekenen veel te veel! Vele particulieren stoppen om je voor een schijntje weg te brengen.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 juni 2016 beoordeeld

Een middenklasse hotel op een goede locatie. Goede prijs/kwaliteit.
De kamers zijn een beetje verouderd, niet modern. Ontbijt was zozo.
Alles bij elkaar redelijk, maar niet bijzonder. We kregen een aanbod voor een taxi nara het vliegveld, maar dit vonden wij te duur en hebben we afgewezen. Later boden ze een betere prijs die we wel hebben aanvaard.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
16 juni 2016 beoordeeld

Nette en ruime kamers (met kitchenette, ruime zithoek) en superschoon. Goede locatie, vlakbij Maydan-e Imam plein. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Geen verkeersherrie. Ontbijt is op de kamer en uitgebreid. Zeer goede prijs-kwalieit verhouding.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
6 juni 2016 beoordeeld

Hele ruime, schone kamer, met airco en een grote keuken. Dit is de kamer met de beste prijs-kwaliteitverhouding die we in Iran hadden. Het ontbijt is eenvoudig maar prima: voor Iraanse begrippen best uitgebreid. Het wordt op de kamer geserveerd. Wifi is goed. De locatie is uitstekend: in 10 minuten lopen ben je op het centrale plein. Naar de rivier is ongeveer 15 minuten lopen.

Enige minpuntje was dat men vergat om ons de paspoorten terug te geven bij het uitchecken. En helaas waren wij zo dom om er niet om te vragen. We moesten van het busstation weer terug naar het hotel om de paspoorten op te halen.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner