“njammie”

Geclassificeerd als nr. 31 van 238 Restaurants in Luang Prabang
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 december 2017 beoordeeld

zeer lekker, vlotte bediening ( wij waren met een groep van 17 mensen)
het eten zag er uit als een schilderijtje, jammer om op te eten
christine & stefaan

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier in de avond gaan eten. Salade met kip en het menu hieronder op de foto :-) Zeer aardig personeel. Een aanrader voor als je in Luang Prabang bent! Je kunt hier ook een leuke kookcursus volgen.

11 april 2017 beoordeeld

Wil je kennismaken met de Laotiaanse keuken dan kun je hier prima terecht voor een compleet menu. Lekker en leuk geserveerd.
Wel even reserveren als je zeker wilt zij van een plekje.

6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er geluncht. Er zijn menu's samengesteld wat echt goed gedaan is. Eten wordt vers gemaakt. Je kunt er binnen en buiten zitten. In een mooie straat.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, prachtig opgediend, de bediening is zo vriendelijk. Het is er heel gezellig, je kan binnen of buiten zitten.
Heel veel keus en alles heel smakelijk!

Reizigers die Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!