“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 31 van 237 Restaurants in Luang Prabang
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, prachtig opgediend, de bediening is zo vriendelijk. Het is er heel gezellig, je kan binnen of buiten zitten.
Heel veel keus en alles heel smakelijk!

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Laos hier lekker gegeten. De smaken zijn verfijnt en de keuze is ruim. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kookcursus voor een goede prijs (200.000), waarbij je verschillende gerechten kunt kiezen uit de Lao keuken. De kwaliteit van de ingrediënten was super, de uitleg van chef Linda in goed engels.
Achteraf het eten opeten in het restaurant was gezellig. Zeker een aanrader deel te nemen!

29 maart 2016 beoordeeld

Op advies van een vriend hier gaan eten en ik moet zeggen; we hebben er geen spijt van gehad. Uitstekende gerechten die op traditionele wijze zijn bereid. Echt heerlijk zitten eten onder de luifel . Bediening moet nog wel wat leren maar dat mag toch? Wij hebben er een heerlijke avond gehad. Tip: bestel niet alles in 1 keer want dan krijg je dus alles tegelijk. Het is ook leuk om per keer 1 gerecht te bestellen en dat samen op te eten. Zo kun je genieten van heel veel verschillende smaken.

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een louter positieve ervaring: ontvangst, organisatie, kennis, uitleg en resultaat: allemaal uitstekend. Eerst ontvangst en uitleg door Noi, met haar naar de markt alwaar uitleg over alle producten die gebruikt worden in de Lao keuken. Retour naar professionele kookstudio waar Linda in goed Engels leert hoe de gerechten gemaakt worden en wat de juiste handelingen zijn, ook de timing krijgt veel aandacht. En na enkele uren lunchen op een mooi terras met eigengemaakte producten: doen!!!
Als toegift ontvang je een kookboek en ern diploma

Reizigers die Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!