“Yummy!!!”

Geclassificeerd als nr. 31 van 238 Restaurants in Luang Prabang
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Mijn vader en ik gingen allebei voor het vega platern: een grote schaal met allerlei typische gerechtjes uit Laos. Het was heerlijk. Veel verschillende dingetjes kunnen proeven en alles smaakte goed! Voor 2p betaalden we 150.000 kip. Service ook erg goed: vriendelijke bediening, welkomstdrankje en bananenschips bij binnenkomst en een shotje lokale whiskey voor we weg gingen.

22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een heerlijke cocktail toen we welkom werden geheten, het eten was zalig, mooie locatie met terras en het personeel leuk en gezellig. Een absolute aanrader!

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat Restaurant Tamarind op zondag gesloten was zijn we hier per toeval binnengekomen maar dat bleek wel een echte voltreffer te zijn. We kregen direct een gratis welkomscocktail en de smaken zaten direct juist. Wij kozen om de 'test plate Fusion' te nemen zodat we de verschillende typische Laos-smaken konden ontdekken. Onze tweeling namen spare ribs en fried checken en ook zij waren dolenthousiast. Samen met wat wijn en een 'cocktail' vr de kids waren we een kleine 45k Kip kwijt wat een stuk duurder is dan wat we normaal betalen op reis maar het was wel meer dan de moeite!!!

16 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was hoe het hoorde te zijn, een gezellige ambiance, het lekkere eten, de adequate bediening en de Laotiaanse life muziek

• Sfeer
6 december 2014 beoordeeld

Op 1 november deed ik een kookworkshop bij Linda. Na een bezoek aan de markt waar allerlei lokale produkten werden uitgelegd kookten we samen met Linda een heerlijk voorgerecht, twee hoofdgerechten en last but not least een overheerlijk desert. Later zijn we er met de groep gaan eten: het lekkerste eten in Luang Prabang, het lekkerste eten in Laos op een bijzondere plek!

• Sfeer

Reizigers die Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Bamboo Tree Lao Cooking School and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!