“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 37 van 235 Restaurants in Luang Prabang
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bakkerij met knapperige stokbroden en croissants etc. Ze hebben daarnaast een uitgebreide kaart met allerlei westerse gerechten. Wij hebben hier 's avonds gegeten. Wij hadden een lasagne met groenten en een salade en die waren allebei erg smaakvol. Ook zit er een leuk winkeltje met Franse producten in de bakkerij.

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen van deze plek na de rating te zien op tripadvisor maar waren een beetje teleurgesteld. Het eten zelf was heel lekker maar we kregen erg klein porties terwijl je er wel veel voor betaalt. De cappuccino was echt niet lekker maar de fruit shake wel. Baguette is wel heel krokant! Je kan beter krijgen voor je geld.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk relaxt tentje. Je kunt er blijven hangen. Ontbijt is er goed. Sinaasappel juice erbij ,heerlijk. Espresso is oke. allerlei broodjes in de vitrine.

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes en ook een leuke wijnwinkel. Niet al het personeel is even geschikt, sommigen kwamen ongeinteresseerd over. Desalniettemin een top plek!

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat verder uit het centrum gelegen maar zeker de moeite waard om te bezoeken. Heerlijke broodjes en goede service!

Reizigers die Le Banneton Cafe bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Le Banneton Cafe geweest? Deel je ervaringen!