“Voor een simpele hap in rustige omgeving.”
Beoordeling van Le Café Ban Vat Sene

Le Café Ban Vat Sene
Geclassificeerd als nr. 27 van 235 Restaurants in Luang Prabang
Keukens: Frans
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
30 november 2016 beoordeeld

Alhoewel de naam een bar/café doet vermoeden kan je er ook lunchen/dineren. Ideaal gelegen voor een snelle simpele hap na een bezoek aan de avondmarkt van Luang Prabang ; indien je een tafeltje kunt bemachtigen op het terras heb je bovendien zicht op de (rustige) hoofdstraat van het Oude Luang Prabang-stadsgedeelte.

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer gegeten en beide keren erg lekker! Vriendelijke bediening, maar tegen het eind van de avond doen ze niet veel meer en gaan ze een beetje op straat hangen.

17 april 2016 beoordeeld

Het noemt zichzelf café maar de kaart geeft ook van alles voor ontbijt/lunch en diner. Het is een niet al te groot, simpel ingericht café met ook een paar tafeltjes op het smalle trottoir. Wij hebben er alleen koffie gedronken dus over de rest van de kaart kunnen we geen mening hebben. Het koffiegedeelte was goed genoeg, geen klachten.

26 juli 2015 beoordeeld

We hebben dit restaurant (dit is echt wel veel meer dan een bakkerij) meerder malen bezocht omdat ze een lekker gevarieerd aanbod hadden. Ik experimenteer graag (Laotiaanse menusetjes zijn ideaal daarvoor), mijn vrouw veel minder en mijn dochter (12 jaar) is ook niet voor alles te vinden (maar alvast wel voor hun noodlesoep, waar je een bordje met verse kruiden bijkrijgt zodat je naar eigen keuze kan bijsmaken).

28 juli 2013 beoordeeld

Eem aanrader in Luang Prabang. Veel restaurants zijn hier Frans getint, maar deze kan je zo verplaatsen naar Zuid-Frankrijk (wat het eten betreft toch). Lekkere salades en andere lunch gerechten, en ook lekkere croissants en chocladekoeken. De vriendelijke en goede bediening maakt het plaatje compleet. Prijzen zijn uiteraard wat hoger, maar dit was het waard.

• Sfeer

Reizigers die Le Café Ban Vat Sene bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Le Café Ban Vat Sene geweest? Deel je ervaringen!