“Fantastisch!”
Beoordeling van Dyen Sabai Restaurant

Dyen Sabai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 24 van 266 Restaurants in Luang Prabang
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gratis bootje naar de overkant gebracht. Het restaurant is erg leuk en sfeervol op een prachtige locatie. De Laotiaanse fondue was fantastisch. Heerlijk vlees met groente en kruiden. Echt een dikke aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Wat een belevenis, heerlijk Hot Pot gegeten met kip + buffalo. Je krijgt een grote schaal groente + kruiden erbij en theepot met bouillon. Wij hebben genoten van onze 1e Laotiaanse hot pot!
Personeel is ook heel vriendelijk en het restaurant ziet er zo sfeervol uit!
Bedankt voor een bijzondere avond!

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de bamboe brug (5.000kip) naar de overkant. Is verder niet veel te zien maar wel een leuk restaurant. Hadden een goede gestoomde hele vis met lemon. Verder kon je Gourmetten op Laotiaanse wijze (eigenlijk het zelfde als in Thailand. Bediening is vriendelijk en hulpvaardig. De kussens in de stoelen en banken kan wel een keer gewassen worden.

Datum van bezoek: juli 2019
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga je hier eten kies dan zeker voor de Fondue! Ontzettend lekker en super leuk concept. We hebben met vrienden de vis, Buffalo en kip fondue besteld. Ik vond diegene met Buffalo het lekkerst. Zeker een aanrader voor vleesliefhebbers!!

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Dit restaurant bestaat uit tafels onder houten overkappingen in een soort tuin de de oever. 's Avonds is het heel sfeervol. De gerechten smaakten prima en de prijzen waren redelijk.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Dyen Sabai Restaurant bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Dyen Sabai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!