“Zalig”
Beoordeling van Dyen Sabai Restaurant

Dyen Sabai Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 234 Restaurants in Luang Prabang
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier drie keer teruggegaan omdat ik me gewoon echt op mijn gemak voelde en het eten gewoon echt fantastisch is. Aanrader!!!

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gelegen aan overkant van rivier. Bereikbaar via bamboe bridge. Super lao bbq gegeten. Een must!

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten bij Dyen, maar ik vond het eten niet bijzonder vergeleken met andere middenklasse restaurants in Luang Prabang.
Ik denk dat het een leukere ervaring is als je de hotpot (soort combi fondue/steengril) neemt en een tafeltje met uitzicht op de rivier weet te bemachtigen.

21 november 2017 beoordeeld

Hot pot is een ervaring en echt aan te bevelen. Personeel is erg vriendelijk en legt vooraf, als het nodig is, nog even uit hoe je de groenten en vlees zelf aan tafel kookt. Het resultaat is een smakelijke, kruidige soep die wordt aangevuld met extra hapjes. Ons hotel lag aan dezelfde kant van de rivier als het restaurant. Komend van het centrum kun je de betaalde bamboe brug gebruiken, die komt direct bij het restaurant uit (wel wat trappen lopen!). Drie keer hier gegeten tijdens ons verblijf in Luang Prabang in April 2017

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een keer de hot pot wilt proberen, is dit restaurant een leuke plek. Je wordt er met een bootje naartoe gebracht. Het is gezellig en sfeervol ingericht. De hotpot was wel wat spannend aangezien je letterlijk een pot vuur voor je krijgt, warm en je denkt wel even: dit moet niet omvallen. Maar de versheid van de producten, de smaak en sfeer was top.

Dyen Sabai R, Manager van Dyen Sabai Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Dear guest,

Thank you for your kind review about our restaurant and your time.We truly happy that you had enjoyed a good dining experience of Laos traditional.

We wish to welcome you again when you are in Laos again in the future.

Dyen Sabai Team

Reizigers die Dyen Sabai Restaurant bekeken, bekeken ook

Luang Prabang, Luang Prabang Province

In Dyen Sabai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!