2 augustus 2017 beoordeeld

Het was altijd een heerlijk hotel met zeer fijne mensen die daar werken maar nu ,iedereen is gestrest en overwerkt. Dat alleen maar door mensen die uit Algerije komen in het zomerseizoen . Elke dag is er geschreeuw of mensen die ruzie maken. En dan in de eetzaal , het lijkt wel of ze een ander niets gunnen. Er staan per persoon 3 a 4 overvolle borden eten op tafel waarvan ze nog geen kwart eten en de rest wordt dus weggegooid. Wordt er een nieuwe schaal fruit neer gezet dan is hij binnen 2 minuten leeggeroofd. Het personeel van het hotel probeert zijn best te doen maar de sfeer is compleet weg.

Het animatie team probeert de mensen te vermaken en ze doen erg hun best, alleen jammer dat ze hun beste mensen eruit gooien, zoals CHOCO die al jaren daar werkt werd op straat gezet door chefanimatie die alleen maar bezig is voor zijn eigen nagel en haarsalon. Jammer hoor !!!!!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
10 mei 2017 beoordeeld

Enkele dagen terug van kamer 418/4°verdiep.
Ligging op ongeveer 5 km van Sousse stad, taxi 3TND.Nabij bankautomaat, shopping center, restaurantjes.
Indrukwekkende hall- receptie met apart loket om centen te wisselen, bar, vriendelijk personeel.5 verdiepingen- vloer in rood tapijt,zeer grote tuin met verschillende zwembaden, die leiden naar het strand.Goed onderhouden.
restauratie; in buffet vorm, variatie uitgebreid , zelfs 's avonds Tunesische gerechten
goed verzorgd, en vriendelijk en attent personeel- wie hier zijn gading niet vind , zal ze nergens vinden.Bij het souper ziet de directeur toe op de goede werking.
Kamers; ruim voldoende opberg mogelijkheden- zonnig terras, met zicht op zee.Tegelvloer, tv , ijskast, goed bed- zeer ruim, airco, wi -fi.Klein ligbad, maar dat is overal zo.Alle dagen gekuist en regelmatig verse lakens.
Gezien de periode was nog niet alles open, De beach bar, en strand zijn voortreffelijk en lopen langzaam af.
Enig min punt: wat meer info betreffende de plaats in het restaurant, overdag waar men wil, 's avonds gereserveerde plaatsen.
Variatie aan nationaliteiten,veel inheemse die op verlof komen.
Heb er een duitse toeriste geholpen, die last had van haar buren, kreeg onmiddellijk een andere kamer.
Via deze weg mijn dank aan het personeel en de directeur.

• Verbleef: april 2017, reisde alleen
9 mei 2015 beoordeeld

Vandaag terug gekomen van een heerlijke week genieten van zon,zee en strand. Het eten was super en het animatieteam zijn echt fantastische gasten. Ze maken er elke dag een feestje van. Jammer dat we na een week weer naar huis moesten.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
6 december 2014 beoordeeld

Ik ging samen met mijn vriendin op reis met als doel ontspannen voordat we terug naar school moesten. Dit is zeker en vast gelukt! Een dikke pluim voor het animatieteam! Mido zal ik niet snel vergeten... Zo jong en zo wijs! Ik wens het team nog veel succes en tot volgend jaar!

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
16 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is voor herhaling vatbaar. De animator are amazing mizo! De kamer is altijd proper en op tijd opgekuist. Het eten is heel lekker, je hebt verschillende keuzes. Het personeel doet zijn best om het naar je zin te hebben. Het is fijn dat er zoveel zwembaden zijn.

Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden